پرونده ایی که بسته شد

تموم شد

امروز آخرین روز کارم اینجا بود

سه سال و یازده ماه

منی که از دنیای لاجستیک با سالها تجربه، با شروع قرنطینه وارد کار آی تی شدم. فقط نصف روز رفتم دفتر تا لپ تاپ و بجم رو بگیرم. بقیه اش یعنی تمام اموزشم از خونه انجام شد. هوم آفیس برای یک سال و نیم. حتی نمی دونستم همکارهام چه شکلین. همون هفته دوم از شدت استرس دندون درد گرفتم. با چه بدبختی رفتم دندونپزشکی چون دوران کرونا بود و اونجا دکتر گفت عصبیه و دندونهات هیچ اشکالی ندارن.

انقدر سعی کردم و یاد گرفتم و یاد گرفتم تا بعد کمتر از دو سال بهم پیشنهاد دادن ترینر (Trainer) بشم. کمی قبلتر از اون رسمی هم شده بودم. 

و حالا و در این نقطه به میل خودم از این کار اومدم بیرون. برای من متنفر از تغییر، هر چند کوچیک، تصمیم بزرگی بود و بزرگتر از اون نشون می داد چقدرررررر اینجا خوب نبودم. خیلیییی دوران سختی رو گذروندم خیلی.

برای اولین بار تو زندگیم حمله عصبی رو بخاطر حجم وحشتناک کاری تجربه کردم.

و اما از فردا کار جدید رو شروع می کنم. کاری که زمین تا آسمون با کار سابق فرق می کنه و من عاشقشم.‌ امیدوارم برای خودم و برای تیم تحت نظرم خوب باشم و خوب باشه این کار.


ماجرای پیش آمده رو در اسرع وقت می نویسم، فعلااا انقدررررر خوردم که دارم می ترکم. جشن گرفته بودیمدو نفره. خداحافظ استرسسسسسس، سلام به روزهای آرام و آفتابی


نظرات 14 + ارسال نظر
مانلی جمعه 18 اسفند 1402 ساعت 20:55

سلام ویرگول جانم
خوبی زیبا بانو؟
گرفتار بودم خیلی ازت بیخبر موندم
امیدوارم هر اتفاقی افتاده بود که باعث شده ناراحت بشی ، بخیر گذشته باشه عزبز دلم

سلام به روی ماهت
ممنون ازت عزیزم

تراویس بیکل سه‌شنبه 15 اسفند 1402 ساعت 15:55 https://travisbickle2.blogsky.com/

ایشالا همیشه آرامش باشه

ممنونم

مینا یکشنبه 13 اسفند 1402 ساعت 13:05

میشه لدفن ب من هم رمز بدید

شرمنده ام، رمز رو فقط به دوستانی می دم که خیلی وقته باهمیم و همدیگرو بخوبی می شناسیم.

لیمو یکشنبه 13 اسفند 1402 ساعت 10:03 https://lemonn.blogsky.com

به به خیلی حس خوبی داره بیرون اومدن از یه کار سنگین و سمی و رفتن به سمت آرامش. بیش باد

واقعااااا خوبه
اصلا یه حس آرامشی وجودم رو پر کرده که نگو

مینو یکشنبه 13 اسفند 1402 ساعت 09:23 http://www.ghozar.blog.ir

همیشه به جشن
تا باشه از این ترکیدن ها

ویرگول جان من رمز پستای دیگه رو ندارم میتونم داشته باشم؟

ممنون مینو جان

خانومی شرمنده ام، رمز رو فقط به دوستانی می دم که خیلی وقته باهمیم و همدیگرو بخوبی می شناسیم.

مریم شنبه 12 اسفند 1402 ساعت 15:57 https://marmaraneh.blogsky.com/

تبریک میگم که تونستی تغییر را قبول کنی،این‌خودش یک‌ جشن بزرگ داره

ممنون ازت مریم جانم

فاطمه شنبه 12 اسفند 1402 ساعت 08:02 http://Ttab.blogsky.com

سلام عزیزم.ایشالله که واقعا کارت سبک وشیرین وپردرآمدباشه وسختی کارقبلی روبشوره ببره

سلام به روی ماهت
ممنون ازت فاطمه که همیشه پر از حس خوب و مثبتی

مونا شنبه 12 اسفند 1402 ساعت 07:38 https://motherofflowers.blogsky.com/

نداشتن استرس شغلی خیلی خوووووووووب
شغل جدید رو تبریک میگم

ممنون ازت عزیزمممم
واقعا نعمته واقعااااااا

فرزانه جمعه 11 اسفند 1402 ساعت 20:27

چقدر حس خوب داشت این پستت
افرین به این همه پشتکار
به امید روزهای خیلی بهتر

ممنون فرزانه جانم
لطف داری
به امید روزهای خیلیییی بهتر برای هممون

مینا جمعه 11 اسفند 1402 ساعت 19:25

دفه قبلی قرار بود مورد اخلاقی رو تعریف کنید. فک کنم یادتون رفت. سر همون از کار بیرون اومدید ؟

نه یادم نرفت
وقت نکرده بودم
نه اصلا ربطی نداشتن بهم

سارا جمعه 11 اسفند 1402 ساعت 16:24 https://15azar59.blogsky.com

خوشحالم برات که از اون وضعیت تونستی رها بشی امیدوارم روزهای خیلی روشن تری پیش روت باشن

ممنون ازت سارا جانم
برای هممون امیدوارم روزهای بهتری در راه باشه

خوشحالم برات ویرگول جانم تبریک فراوان به خاطر رفتن به سر کارى که دوستش دارى ان شالله بهترین ها همیشه قسمتت بشه

ممنون ازت عزیزممممم
قسپت هممون انشالله

اگه بدونی چقددددددددددددد برات خوشحالم
روزهات پر از نور و خوشی

عزیزدلمییییی ممنون از مهربونیت
روزهای تو هم پر از عشق

غ ز ل پنج‌شنبه 10 اسفند 1402 ساعت 23:17 https://life-time.blogsky.com/

تبریک میگم موفرفری جانم

ببینم منظور لپاین پستت همون جابجایی هست که قرار بود اتفاق بیفته؟

ممنون ازت دختر مهربونم

بلییییی، جا به جا شدم و رفت، دیروز اولین روز کاریم بود، هر چند پر مشغله بود دیروز ولی با آسودگی همراه بود حقیقتا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد