سه شنبه ۱۶ آپریل

یکشنبه تا صبح نخوابیدم

خوابم که برد دیدم دزد اومده تو انباری و پریدم از خواب

صبح ساعت که زنگ زد به همسر گفتم بمونیم خونه و نریم دفتر، اینطوری یکساعت و نیم بیشتر تو تخت موندیم و خوابیدم

تمام روز بی حال بودم

ناهار ماکارونی درست کردم اما بعدش به شدت دلم بهم ریخت

ساعت ۴ اومدم رو کاناپه دراز کشیدم و اخبار رو چک کنم (من هیچ شبکه خبری فارسی زبانی رو دنبال نمی کنم و شبکه خبری اینجا بود که چک می کردم) 

دیدم یه خبری منتشر شده راجع به فرانسه در مورد حمله موشکی ایران

یه کلمه توش بود نمی فهمیدم معنیش چیه (فرانسوی)

تیتر خبر رو برای همسر خوندم گفت فرانسه تو زدن موشکهای ایران به اس را ئیل کمک کرده

نمی دونم چرا شوکه شدم

قیافه ام رو که دید گفت نزدیک ۷ ۸ کشور کمک کردن به ا س ر ائ یل  برای زدن موشکهای ا ی را ن رو هوا

بغضم گرفت، اشکام اومدن پایین

برای بی آبروییمون تو دنیا، خجالت کشیدم از این که این همه کشور تو دنیا علیه ایران قشنگمون بسیج می شن

کجا رفت اون جلال و جبروت ما

کجا رفت اون افتخار و سربلندیمون

توف به هر چی دولت غاصبه


ساعت هفت همسر برای شرکت تو کیمیسونهای شهرداری که عضوشونه رفت جلسه (جلسه ها برای اینکه همه حضور پیدا کنن بعد از ساعت کاریه)

دیدم از حال بد و بی خوابی و فکر و خیال خل می شم، اشک ها و لبخندها رو گذاشتم

چقدر این فیلم حال منو خوب می کنه همیشه

اخراش که مجبور بودند بخاطر اشغال اتریش توسط آلمان ن ا زی فرار کنن با خودم گفتم هیچ فرقی نمی کنه د و ل ت ا ی ر ا ن یا آ ل م ا ن ن ا ز ی هر دوشون یه کار کردند، اواره کردن و خون به جیگر مردم کردن. 

نظرات 6 + ارسال نظر
نگار سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403 ساعت 03:17

غریبیم توی این دنیا ویرگول جان.
همه الکی می گن مردم ایران با حکومتش فرق دارند. باور کن برای مردممون هم ذره ای اهمیت قائل نیستم. یه چیزهایی توی کامنتها دیدم که بزنید ایران رو با خاک یکسان کنید و‌‌‌...

راست می گی
کاملا باهات موافقم
جیگر ادم رو خون می کنن فقط همین

قورى دوشنبه 3 اردیبهشت 1403 ساعت 07:37 http://ketriyoghoriii.blogfa.com/

شکر خدا انگار جنگ نشد
اعصاب و روانمون فقط به باد رفت

میگن خواب ببینى دزد اومده یه چیز با حال میخرى البته نمى دونم ربطش چیه فقط شنیدم اهان اینم شنیدم که دختر دار باشی ، داماد دار میشی
خوب تا تعبیر خوابی دیگر بدرود

واقعا خدا رو شور هر چند اعصابمون به فنا رفت

اتفاقا دیشب دوباره خواب دیدم دزد اومده، خوبه پس اگر خرید کردن تعبیرش باشه چون دختر که ندارم
ممنون از تعبیر خواب

الف چهارشنبه 29 فروردین 1403 ساعت 15:57 https://elfinz.blogsky.com/

دو روز خیلی عجیبی بود. ترس زیاد و بهم ریختگی. بدتر از همه جنگی که علیه زنان توی ایران به پا کردن... رها بکن هم نیستن.

واقعا خیلی عجیب بود این دو روز
انگار تمام چیزا از مدار توجه خارج شده بودند
جنگ علیه زنان رو که نگووووو، ترسی که تو وجود ادم می ندازه رو من هنوز بعد از ۱۲ سال که اومدم بیرون تو وجودمه
فقط کاشکی یه امداد غیبی به دادمون برسه

آتشی برنگ آسمان سه‌شنبه 28 فروردین 1403 ساعت 20:23 https://atashibrangaseman.blogsky.com

برای رهااااا
گنده گوز منطقه ی دیوار رو نتونست با سیصد چهارصد تا موشک خراب کنه ، الان همه مبهوت قدرت ایرانن
بخدا خوشبحالتون اصلن شما تو ی ایران دیگه دارید زندگی میکنید

گنده گوز رو خیلیییییی خوب اومدی
از هفت دولت آزادن

غ ـ ـزل سه‌شنبه 28 فروردین 1403 ساعت 15:09 https://life-time.blogsky.com/

اقا من نفهمیدم این جمله منظورش چیه؟
فرانسه به ایران کمک کرده؟

خیر هیچ کسی به ایران کمک نمی کنه
به اسرائیل کمک کردند تا موشکها رو نرسیده تو هوا بزنن
درستش کردم جمله بندیم رو

رها سه‌شنبه 28 فروردین 1403 ساعت 14:06

تحقیر ایران دنیا متحیر قدرته ایرانه و درموردش چقدر تو برنامه و کارشناسا حرف میزنن و تحلیل می‌کنند بعد ایران تحقیر شد؟ تو همون منابع عیرفارسی بیشتر بگرد بیشتر دستتون میاد یوی مثل جکسن هنکل یکی هم هموطنان خودمون چقدر احساس حقارت دارند
آرزوی آرامش واسه ما


خدایی دستت درد نکنه، بعد چند روزکلی این کامنتت منو خندوند.
بی مغزی هم عالمی داره دیگه ، کمترین حسنش خندوندن بقیه اس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد