سه شنبه ۱۲ مارچ

این اقایی که من جاش اومدم، دیروز از مرخصی مریضی برگشت

دیدم داره ایمیل ها رو انجام می ده، به مدیرمون ایمیل زدم شما باهاش صحبت نکردید؟ چون این داره ایمیل ها رو انجام می ده. 

چند ساعت بعد بهم مسیج داد که باهاش حرف زدم. 

منم با خودم گفتم خدا رو شکر پس مشکل حل شد.

امروز صبح دیدم دوباره داره ایمیل ها رو انجام می ده. به مدیرمون گفتم نمیشه دسترسی این رو ببندیم؟ هنوز جواب نداده

این وسط انقدر حرصم گرفته بود که به خود آقاهه مسیح زدم، لطفا همونطور که فلانی دیروز بهتون گفت به میل باکس کاری نداشته باشید. اونم گفت نه من دیدم تو توی جلسه ایی گفتم دو تا ایمیل انجام بدم. گفتم بهش نه اینطوری نمیشه کار کرد‌. شما نباید به میل باکس کاری داشته باشی. اگر هم خوشحال نیستی با فلانی حرف بزن (رئیسمون)

همینطوری مستقیم بهش گفتم، می خواد هم ناراحت بشه بشه جهنم. مردم شعورشون رو می زارن خونه میان. خوب الاغ دیروز رئیس بهش گفته ویرگول روش خودش رو برای اداره کردن میل باکس داره، یعنی محترمانه فاک آف (ببخشید اعصابم بهم ریخته). 

کاش این بخش پرسنل زودتر یه خاکی تو سر این بکنه بره. اینطوری اعصاب برام نمی زاره این یارو. فکر کن بقل دست من هم هست میزش. 


آهان یه چیز نایس هم بگم تا اینجام، سه تا درخت خریدیم برای حیاط، گیلاس و سیب و یه درختی به اسم سلیکس.  امروز اوردنشون. باید بکاریمشون زودتر. 


یکشنبه هم که پرواز داریم ایشالا به سمت دوبی و من پر از اضطرابم. اصلا این مسافرتهای خانوادگی برای من همیشه پر از دلهره ست. میشه دعام کنید لطفا؟ 

نظرات 11 + ارسال نظر
قره بالا چهارشنبه 1 فروردین 1403 ساعت 21:55

سال نو مبارک عزیزم
سفرت سلامت

سال نو تودهم مبارک دکتر نازم
امیدوارم امسالت پر از عشق و آرامش و پول باشه

لیمو شنبه 26 اسفند 1402 ساعت 10:46 https://lemonn.blogsky.com

وای واقعا قسمت نایس میچربه به بقیه. درختهای سلیکس خیییلی نرم و گوگولی ان، شکوفه های سیب عالی و نازن و گیلاس هم تابستون که بشه جیگر میشه. مبااارررکه

قربونت لیمو جان
خدا کنه جون بگیرن فقط
همش چشمم بهشون

سلام. ویرگول جانم
خوبی
هتل تونو که گفتى رفتم دیدم به خیابون Al Seef. خیلی نزدیک
اونجا هم منطقه قشنگى هست ، حالت قدیم دبی درست کردن ، مغازه هاش هم لباس هاى سنتى و ادویه جات و اینجور چیزا داره
بعد کشتى هم هست ، مى تونید سوار بشید و شام و روى کشتى بخورید ( حالا کیفیت غذاشون دقیق نمى دونم) کافى شاپ و رستوران هم زیاد داره
الان هم ماه رمضان هست فکر کنم تا یک شب باز هستن

یک دنیا ممنون ازت مهربونم
خیلی ماهی خیلی

Negar شنبه 26 اسفند 1402 ساعت 03:20 https://zanekhoshbakht.blogsky.com/

سلام ویرگول جان.
اول از همه برات انرژی می فرستم که تو دوبی خیلی خیلی بهت خوش بگذره و خوشی به اضطراب غلبه کنه.
بعد هم وقتی مدیرها دارند جا عوض می کنند بعضی وقتها اون قبلی رو هر کاری می کنی ول کن نیست. این فکر کنم خیلی متداوله. زمان می بره اما حل می شه دوستم.
آهان راستی قدم درختها هم مبارک باشه.

سلام عزیزم
ممنون ازت
اینو باید قسمت منابع انسانی جا به جا کنه که اون دو ماه مرخصی استعلاجی که رفت یکم پروسه رو عقب انداخت. خدا کنه زودتر بره من راحت شم
ممنون ازت عزیزممممم

ویرگول جانم
این هم بگم که توى مال ها ، رستوران ها و کافى شاپ ها باز هستن

چندین سال قبل میبستن اما از بس توریست میاد الان
أصلا نمیشه ببندن
نگران این موضوع نباش
فودکورت ها هم باز هستن
تو وبلاگ فاطمه دیدم براش نوشته بودى
اما پیشنهاد مى کنم صبحانه سنگین بخورید ، أصلا ناهار نخورید
در عوض برید افطار. واى که معرکه هست رستوران ها از تنوع غذا اکثرا هم خوشمزه هستن

عزیزمی تو
واقعت منو شرمنده محبتت کردی
یک دنیا ازت ممنونم
امیدوارم همیشه تنت سلامت و فکرت آروم باشه

ویرگول جانم
نمى دونم چرا پاک شده ادامه مطلبم
خودم چک کردم بود
اما الان دیدم نیست
صبر کن تا عصر دوباره مى نویسم برات

الهی عزیز مهربونمممممم
ممنونتممممم

صبا پنج‌شنبه 24 اسفند 1402 ساعت 05:27 https://gharetanhaei.blog.ir/

وای درخت ها رو باش. سلیکس نمی دونم چیه گوگل هم کردم چیزی دستگیرم نشد ولی گیلاس و سیب عالی هستن.

سفر خیلی خوش بگذره. قبل از سفر کلا دور از جون شما آدم یه کم خل میشه
پدربزرگ خدا بیامرزم همیشه میگفت المسافر کالمجنون
پس استرست طبیعی هست.

انگلیسیش Salix هستش اگر سرچ کنی اونیه که شکوفه های صورتی می ده.
ممنون ازت
ای جانم، خدا رحمتشون کنه
خیالم راحت شد اصلا

نسترن چهارشنبه 23 اسفند 1402 ساعت 11:39 http://second-house.blogfa.com/

آفرین که حرفت زدی

استرس چرا؟ شاید بی قراری برای دیدن شون هوم؟ امیدوارم سفر خیلییییییی بهتون خوش بگذره

مرسی عزیزمممم داشتم دق می کردم، باید بهش می گفتم. اصلا گفتم بهش یه بار روانی عظیمی از روی دوشم برداشته شد.
نمی دونم، کلا چون همه کارها مثل رزرو پرواز و هتل و هماهنگی تاکسی فرودگاه با منه، همیشه استرس می گیرم

فاطمه سه‌شنبه 22 اسفند 1402 ساعت 20:22 http://Ttab.blogsky.com

سلام عزیزم .ایشالله زودحل شه این وضعیت
عه خوش میای،ببخشیدکه این بارمهمون پذیرنیستیم.
خوش بگذره بهتون

سلام مهربونم، می تونم بگم حل شد (ایشالا البته) رئیس یکم بعدش ایمیل زد و نشوندش سر جاش
ممنونمممم نگو اینو تو رو خدت با دو تا بچه کوچیک. دفعه دیگه ایشالا

آتشی برنگ آسمان سه‌شنبه 22 اسفند 1402 ساعت 17:25 https://atashibrangaseman.blogsky.com

بابااااااا قرارع انقدددد بهت خوش بگذره که باورت نمیشه
استرس چیه بفکر عشق و حال باش

الهی خدا از زبونت بشنوه مرسی عزیزممممم

مگی سه‌شنبه 22 اسفند 1402 ساعت 13:46 http://Meghan.blogsky.com

کلا وقتی تعداد زیاد میشه آدم برای سفر دلهره داره و این طبیعیه
گرچه این چند سال اخیر من حتی برای مسافرت با خونواده و تعداد زیادم استرس ندارم انگار یه حال بی‌حسی خاصی دارم تو این زمینه‌ها

فک کنم اولین باره برام کامنت می زاری خوش اومدی
درست می گی به دلیل تعداد زیاده
خوبه که کاش منم بی حس بشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد