قلب هزار تیکه من

سال نو مبارک

امیدوارم امسال بشه یکی از بهترین سالهای عمرمون، پر از عشق و آرامش و خنده و سلامتی و پول

فردا صبح برمی گردیم خونه

همینجا از راه دور (که البته نزدیکم در واقع) روی ماه فاطمه جان و قوری جان رو می بوسم بخاطر راهنمایی ها و مهربونی هاتون، الهی که همیشه خوش باشید


فردا پروازمون ساعت ۹ صبح و ما ۶ به سمت فرودگاه حرکت می کنیم برای همین از جوجه امشب خداحافظی کردیم که صبح زا به راه نشن (پرواز مامان اینا ساعت ۱۲ ظهره)

خالش بمیره الهی که بچه ام چنان اشک می ریخت می خواستم بمیرم همونجا. دختر کوچولو همش ۸ ساله ولی چنان گریه ایی می کرد که واقعا خودم انتظار نداشتم. بغلم کرده بود سفت و هق هق می کرد. اللن که می نویسم خودم اشکام میاد.

خواهر اینا آپارتمانشون یه طبقه پایین تره. وقتی خداحافظی کردیم در نهایت دیدیم گوشی خواهری جا مونده. رفتیم با همسر که بدیم بهشون دیدم بچه همون طور داره اشک می ریزه. دستهاش یخ کرده بود. به خواهری می گفت مامان نفسم بالا نمیاد. 

خدا لعنت کنه باعث و بانی دوری رو. خدایا چطوری من اشکهای این طفل معصوم رو طاقت بیارم آخه

برم ببینم می تونم بخوابم خبرم که صبح باید ۵ پاشیم

ببخشید تبریگ سال نو پستش اینطوری شد، اما چه گویم که نا گفتنم بهتر است

نظرات 6 + ارسال نظر
لیمو شنبه 18 فروردین 1403 ساعت 10:33 https://lemonn.blogsky.com

سال نو مبارک ویرگول جان
پسردایی مادرم که برای خانواده خیلی عزیزه داره با همسرش میره کانادا و نگم از بغض ها و اشکها و غصه ها. تازه دوتا از خواهراش به همراه بچه هاشون ساکن آلمانن. خلاصه توی هر لحظه توی ذهنم بود که واقعا لعنت به باعث این دوری ها...

لعنت به دوری واقعا
هر کدوم یه گوشه دنیا پرت شدیم

فاطمه سه‌شنبه 7 فروردین 1403 ساعت 07:51 http://Ttab.blogsky.com

فدات شم عزیزم .سال نوی شماهم مبارک
حالااین کشورو دوست داشتی؟خدابه کوچولو صبربده واقعا

قربونت برم
دوبی رو می گی؟ من عاشقشممممممم، هم گرمه و هم شیک و تمیز یعنی تمام خصوصیاتی که من دوست دارم. البته اینجایی که خودم هستم هم شیک و لاکچری و تمیزه ها ولی خاک تو سر گرم نیست
ممنون عزیزم، کوچولو بی گناه من

عزیزمممم استکان هم پارسال این مدلی خیلی گریه کرد اما شکر خدا امسال نه
ان شالله زود به زود همدیگرو ببینید که رفع دلتنگى بشه
شرمنده من کار خاصى انجام ندادم برات

الهی بمیرم
کوچولوهای بی گناه
نگو تو رو خدا، اون همه راهنماییم کردی، تازه رفتیم از Brands for Less کلی خانوادگی خرید کردیم و دعات کردیم

آتشی برنگ آسمان دوشنبه 6 فروردین 1403 ساعت 11:40 https://atashibrangaseman.blogsky.com

من بگردم ویرگول ، اومدنی جوجه کوچیکه من خواهرزاده بیست ساله منو بغل کرده بود و جوری گریه میکرد ک همه گریه کردن
هنوز صداش. تو گوشمه...

آمین.خدا هزار بار لعنتشون کنه

خدا نکنه عزیزم
الهی بمیرممممم من که از ته قلبم می فهمم چی می گی، دیشب هم این بچه جوری گریه می کرد که همه گریه افتادن
بمیرم برای دل این کوچولوهای بی گناه

قره بالا یکشنبه 5 فروردین 1403 ساعت 22:27

آخی عزیزم

خیلی بد بود خیلی

غ ز ل یکشنبه 5 فروردین 1403 ساعت 22:09 https://life-time.blogsky.com/

الهی عزیزم
فکر میکردم سفرتون طولانی تر باشه
واقعا این حجم از اندوه تو قلب یک بچه که نفسته دردآوره
امیدوارم خیلی زود این دوریها تموم بشه و راحت بشه کنار هم بود
سال نو مبارک

ممنون مهربونم
نه یه هفته اومده بودیم فقط
خیلی سخت بود غزل خیلییییی، داشتم سکته می کردم بخدا
امیدوارم، از ته دل امیدوارم

سال نو تو هم مبارک قشنگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد