یکشنبه ۲۵ فوریه

روز شماری می کنم برای جمعه بعد، پنج شنبه آخرین روز کاریم تو بخش فعلیه

آقایی که این کار رو انجام می داد مرخصیه مریضیه و ۱۱ مارچ برمی گرده، قراره برگرده ولی خوب هنوز معلوم نیست. اما خوب کلا از این کار برش داشتند و قراره تا موقع جا به جایی رسمیش یه کار دیگه بهش بدن‌.


پنج شنبه صبح یه جلسه خیلی خفن داشتم (کار جدیده)، یه شبیه سازی ده مرحله ایی بود و چندین گروه درگیرش بودند. آخرش کلی ازم تشکر کردند وقتی گفتم سه هفته اس پارت تایم کار می کنم کلی تعجب کردند. و من کلییییی قند تو دلم آب شد.


عصر پنج شنبه و جمعه دو تا از همکارها رو اموزش دادم که قراره جای من Trainer بشن. دقت کردید دیگه دو نفر جای یک نفر. جمعه خونه بودم و به طبع همسر می شنید صدام رو. توی تایم زنگ تفریح می گه چقدر انقدر ریز به ریز می گی براشون، گفتم چون نمی تونم از کار بزنم، قبول کردم چشمم کور باید آموزش کامل باشه، طوری که بتونن یه نفر سفر کیلومتر رو آموزش بدن. خیلییییی بعدش خسته شدم خیلی. شبش هم خونه استاد دعوت بودیم. رفتیم براش یه گل خریدیم که دست خالی نریم. پسر بزرگه هم بود ولی خوب خانومش نیومده بود، پشتش گرفته بود و حالش خوب نبود. مشکل خونه استاد دیر شام خوردنه، ساعت ۱۰ بود غذا رو آورد. 


شنبه صبح رو با نان سنگک و پنیر و کره اغاز کردیم، ولی من یه طوری بودم همش منگ بودم انگار. ناهار هم کالباس خوردیم چون شبش خونه همکار همسر دعوت بودیم. براش یه جعبه شکلات گرفتیم. شب هم خوب بود خوش گذشت، خیلی خندیدم. دو تا دیگه از همکارهای همسر هم بودن. ساعت یازده و نیم بود پاشدیم، خیلی زحمت کشیده بود بنده خدا. اخ باید مسیج بدم تشکر کنم حتما ازش.


چند روز پیش تو راهرو منتهی به دفتر داشتم با مامان حرف می زدم و راه می رفتم، مامان گفت برام مربا میاره دوبی، منم داشتم با ذوق می گفتم اخ جون مربا البالو، من می تونم یه نون سنگک کامل رو با کره و مربا بخورم. یه اقایی هم داشت از کنارم رد می شد، برگشت بهم گفت خداحافظ. من مردم از خنده، ایرانی بود آقاهه.‌ نمی دونم چرا انقدر خندم گرفته بود، حتی نتونستم جواب بدم. 


امروز از صبح حس می کنم مریضم، همش مثل این جوجه زردا می افتم این ور اونور. خدا کنه مریض نشم الان اصلا وقتش نیست. برم چایی دارچین و زنجبیلم رو بخورم تا برم از پایین زرشک بیارم. ناهار زرشک پلو داریم جاتون خالی که من می خوام با سیر ترشی بخورمش


تا یادم نرفته بگم گوشی جدید رسید و خیلییییی دوستش دارم. قبلیه باطریش باد کرده بود و با این حال بردم همون جایی که خریده بودیم و ۱۰۹ یورو برش داشتن. چون حقیقتا سالم سالم بود. یه خط هم روش نیفتاده بود، حیف که باطریش اونطوری شد.

نظرات 6 + ارسال نظر
لیمو یکشنبه 13 اسفند 1402 ساعت 10:01 https://lemonn.blogsky.com

حالا چرا خداحافظ؟ کاش میگفت که مربا داره خونه شون یا نه.

ساعت کاریش تموم شده بود داشت می رفت خونه

ماشالله به ویرگول جان سخت کوش ان شالله موفق و پیروز باشی عزیزم
گوشی جدید هم مبارک
ان شالله که مریض نشده باشی
واى من که اینجا قبلا اینقدر راحت بلند بلند حرف میزدم الان سلام هم مى ترسم بگم از بس ایرانى هست

عزیزی تو
ممنون بابت تبریکت، نه خدا رو شکر مریض نشدم. در استانه کار جدید و سفر به دوبی اصلا جاش نبود مریض شم. الان هم خودمون بستیم به ویتامین
والا دیگه ادم نمی تونه راحت حرف بزنه، همه جا روییدیم ماشالا

فرزانه پنج‌شنبه 10 اسفند 1402 ساعت 07:32 http://khaterateroozane4579.blogfa.com

گوشی جدید مبارک باشه ویرگول جان
خخخخ اون آقاهه خیلی جالب بود . خیال کنی هیچکی حرفات را نمی فهمه و بعد متوجه شی یه نفر داشته گوش میداده

ممنون عزیزم
وای اره خیلی ضایع بود. خدا رو شکر چیز بدی نمی گفتم فقط

نسترن چهارشنبه 9 اسفند 1402 ساعت 09:01 http://second-house.blogfa.com/

خیلی مربایی نیستم ولی گاهی بشدت هوس میکنم و تواناییش رو دارم خامه و مربا و نون تازه رو ببلعم
گوشی نو مبارک بانوجان چی خریدین؟

وای وای مثل من
ممنون عزیزمممم Samsung S24 Ultra رنگ نوک مدادیش رو گرفتم

سارا دوشنبه 7 اسفند 1402 ساعت 16:21 https://15azar59.blogsky.com

ببین اون ماجرای نون سنگک تازه و کره و مربا بخصوووص البالو و به را منم تواناییشو دارم بیا توانیهامونو پاس بداریم که خیلی خش هستن
.
گوشی نو مبارک باشه باهاش هی زوم کن مثل این کلیپهای اینستا هستن ها هی زوم کن هی حالشو ببر

ای جونم
سارا ما کلا می تونیم یه تیم خیلییییییی خفن باشیم با هم

عزیزمممم ممنون ازت کلی خندیدم

غ ز ل دوشنبه 7 اسفند 1402 ساعت 08:54 https://life-time.blogsky.com/

گوشی جدید مبارک
وای خدا من دو هفته مریض بودم امیدوارم خوب باشی

مربا دوبی مامان سنگک
چه هیجانی

ممنون غزل جونم
بهترم امروز خیلییییی، ولی واقعا دیروز اصلا خوب نبودم

بللللللله خیلییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد