کادو خریدن + عکس ها اضافه شد

آقا چیه این کادو خریدن که انقدر حس خوبی به آدم می ده؟

امروز ۴ تا پیراهن خوشگل برای فسقلی جانم (همون دختر کوچولوی خواهرم) سفارش دادم، الان ذوق مرگم که بیاد برسه دستم هر چی زودتر

دو تاش رو خودش اوکی داد که دوست داره، دوتاش رو هم خودم اوکی دادم 


ولی خدایی چقدر همه چیز گرون شده، من سه سال پیش حدودا ۱۲ تا تیکه لباس براش خریدم شد ۲۰۰یورو الان این ۴ تا شد ۸۸ یورو. کل لباسهای سیسمونیش رو هم از مادرکر گرفتم ۸ سال پیش ۲۰۰ یورو. واقعا خدا به داد اونایی برسه که بچه کوچیک دارن.


الان باید برم ناهار درست کنم، دلتون نخواد مرغ سوخاری داریم از دیشب هوس کردم خودم  بهد از ظهر عکس پیراهن ها رو می زارم اینجا.


فعلا تا بعد


عکس ها اضافه شد، البته که چیز خاصی نیست ولی خوب چیکار کنم خاله ندید بدیدی هستم 



 اینم عکس پیراهن های پرنسس کوچولوی خاله





نظرات 14 + ارسال نظر
مگهان سه‌شنبه 22 اسفند 1402 ساعت 13:45 http://Meghan.blogsky.com

خدایااااا چقدر لباساش قشنگن
چقدر خاله بودن کیف داره‌ها

ممنونمممم
خیلی خوبه لامصب

نسترن سه‌شنبه 17 بهمن 1402 ساعت 08:12 http://second-house.blogfa.com/

وااااااااااای مبارکه چه بهاری و جذاب و خوشگلن آخهههههههههههههه
دست شما درد نکنه خاله مهربان
خدایی خیلییییییی میچسبه برای خواهرزاده هدیه گرفتن
منم همیشه یه چیز کوچولو میگیرم و دخترک وقتی منو میبینه میگه " حاله چی برام لَریدی؟" خاله چی برام خریدی :))) عشق منه آخهههههههههههه

عزیزمییییی
خیلی خوبه خیلی، اصلا خریدش صد در صد می چسبه
وای خدای ممممننننن کاش بخوریش تموم بشه این فسقلی رو

مانلی دوشنبه 16 بهمن 1402 ساعت 17:23

سلام زیبا بانو
خوبی؟
نگرانت شدم

سلام مانلی جانم
خوبم خیلی درگیر جابه جایی کارم
حتما میام می نویسم
ممنون ازت مهربونم

مونا پنج‌شنبه 12 بهمن 1402 ساعت 07:47 https://motherofflowers.blogsky.com/

سلام ویرگول جان
من رو یاد خواهرفرنگ نشین انداختی که اول همه برای زینا و روشنا لباس سفارش میده و خودش هی ذوق می کنه!
امیدوارم همیشه شاد و سلامت و ثروتمند باشی

سلام عزیزمممم
ای جانم، واقعا یه عشقی می ده به آدم این کادو خریدن برای خواهرزاده ها که هیچی نمی ده
ممنون ا ز ارزوی خوبت، همچنین برای تو عزیزم

قره بالا پنج‌شنبه 12 بهمن 1402 ساعت 05:57

میشه خاله منم بشی؟

لطفا اسم بنویسید و تو صف بمونید درخواست زیاده و جیب خاله محدود

غ ز ل چهارشنبه 11 بهمن 1402 ساعت 18:05 https://life-time.blogsky.com/

مبارک دخترمون باشه

یعنی نمیگفتی من فکر میکردم فقط اینجا گرون تر میشه


آقا من یک کامنت داده بودم راجع به کرلی کردن مو و دستگاهاش ازت پرسیده بودم
نیومد؟

ممنون عزیزم
نه بابا اینجا دقیقا از یکسال پیش کلی همه چی گرون شده

نهههههههه هیچی کامنت نیومده در این زمینه ، جونم؟ تو واتس آپ یا تلگرام (یادم نمیاد رو چی حرف می زنیم ) بفرست سوال تو خوب دختر

فاطمه چهارشنبه 11 بهمن 1402 ساعت 10:54 http://Ttab

سلام وای چه خوشگلن.دستت دردنکنه.ببین خوب کیفیت ایناخیلی خوبن.مجلسین تقریبا.گرون ترمیشن دیگه.
آخییی چه خریدخوبی کردی

سلام عزیزم
قربونت برم، اره خوب اینا لباسهای مهمونین و طبیعیه گرون بودنشون ولی خوب بازم به نظرم گرونه
اره خیلی خوبه، من عاشق خریدن کردنم برای خانواده

سما چهارشنبه 11 بهمن 1402 ساعت 08:51

سلام
وای چه پیرهنای خوشگلی مبارکش باشه
اون دوتا گلدار اخریه رو دیدم نکست اف زده خواستم بخرم برا عید دخترم دیدم تو افش هم گرون میشه به تومن.دیگه منصرف شدم
خوشبحال فسقلی خانوم که یه خاله مهربون اور آب داره

سلام عزیزم
ممنون ازت
منم از نکست خریدم براش اینا رو همرو، درست می گی به تومن هنوز گرونه

لیمو چهارشنبه 11 بهمن 1402 ساعت 08:34 https://lemonn.blogsky.com

عزیزم چه لباسهای خوشگلی. مگه میشه خاله باشی و ذوق نکنی.

ممنون لیمو جان
واقعاااااا هم ذوق داره

رها چهارشنبه 11 بهمن 1402 ساعت 08:16 http://golbargesepid.parsiblog.com

وای خدا چه خوشکلن
چه خوب عکس گذاشتی
میگم برم واسه خودم یه دختر بیارما
هی بگین نه
ای بابا
امیدوارم کتفت هم عالی باشه ودیگه اذیتت نکنه

مرسی رها
چه خوب که دوست داشتی عکس گذاشتن رو، بعضی وقتا آدم با خودش می گه نکنه بگن چه سرخوشه عکس می زاره از چیزای بیخودی
نه حالا شما کوتاه بیا، خواهرزاده نداری؟ اونم کفایت می کنه
ممنونم عزیزم، خیلی بهترم

مانلی چهارشنبه 11 بهمن 1402 ساعت 00:29

سلام عزیز دل
مشتاق دیدارت هستم
هر وقت برنامه ات جور شد خبر بده
میریم یه عالمه میگردیم و کیف میکنیم
❤️❤️❤️❤️

ممنونم مانلی جان از محبتت

مانلی سه‌شنبه 10 بهمن 1402 ساعت 19:20

سلام ویرگول جان هنرمند
از وبلاگ نگار جون پیدات کردم
یعنی دلم رفت برای این لباسا خاله جون زیبا و خوش ذوق
الهی به سلامتی و شادی بپوشه
ویرگول جون یه سفر تورنتو بیا من و نگار نمیذاریم بهت بد بگذره
البته نگار رو هم هنوز ندیدم
یاسی هم اینجاست
در خدمتت هستم.
راستی دستور پخت نون رو که وبلاگ نگار جون گذاشتی خیلی کامل و مرحله به مرحله بود، دستت طلا
یه روز که سر کار نرم درست میکنم.
مراقب کتفت باش
بوسسسسس

سلام عزیزممممم، خیلی خوش اومدی
ممنون ازت، لطف داری
وای من عاشق کانادا هستم و حتماااااااا یه بار هم که شده باید بیام، به عشق دیدن دوستان که باشه بیشترم مزه می ده
باید یه بار درستش کنی، عاشقش می شی، خیلی هم راحته حقیقتا، من این دستور و خیلی دیگه از دستورها رو از صفحه معجزه چاشنی پیدا کردم و واقعاااااا عالین
ممنون ازت
بوس و بغل محکم

سارا سه‌شنبه 10 بهمن 1402 ساعت 19:07 https://15azar59.blogsky.com

ویرگووول جووونم خاله خانم مهربون
اقااااا خیلیییییی خوشکلن اینا کاشکی میشد ما هم این مدلی بپوشیم مخصوصا اون دومی رو بدجور عاشقش شدم مبارک دختری باشه همش به شادی و سلامتی تنش کنه چون خاله هستم میدونم چقددرررررر دلم ادم اکلیلی میشه وقتی برای خواهرزاده هاش خرید میکنه و اصلاااا فرقی نداره چه سن و سالی داشته باشن قشنگ گوشه قلب ادم هستن این عشق ها من خاله سه تا لپ هلویی هستم یکیشون تا همین چندسال پیش بهم میگفت" مامان خاله "

عزیزمممممم مامان خاله آخه، ای جانم غش کردم براش
وای خیلی خوبن این فسقلی ها خیلییییی
دقیقا درست می گی هیچ فرقی نداره چند ساله باشن همیشه خرید براشون آدم سر ذوق میاره

آتشی برنگ آسمان سه‌شنبه 10 بهمن 1402 ساعت 17:59 https://atashibrangaseman.blogsky.com

وااااای خاله چ باسلیقه ای شمااااا
منم هر بار ک برای دخترا چیزی میخرم،اون وسط برای خواهرزاده هام هم میگیرم عاشق این کارم
خدا همه بچه ها رو شاد نگه داره

وای مرسی
خیلی کیف می ده خدایی
الهی آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد