دوشنبه ۱ ژانویه

سال نو میلادی مبارکمون باشه

باشد که برامون پر باشه از عشق، سلامتی، دلخوش و پولللللللل


دیشب رو خونه بودیم در حال تماشای ماراتون سکوت بره ها، یک و دوش رو البته فقط تونستیم ببینیم‌. من عاشق بازی آنتونی هاپکینزم. قدیمها ازش می ترسیدم ولی الان فقط لذت می برم از دیدنش. 


سال ۲۰۲۴ رو هم نبا بر رسوم با نوشیدن شامپاین آغاز کردیم که به غایت بدمزه بود  نمی دونم چرا به نظرم مزه رب انار می داد. 


صبح هم نون پزیدم و یک صبحانه بسیار تپل خوردیم‌. ناهار هم جاتون خالی باقالی پلو نوش جان کردیم در حال تماشای کم و بیش قانونی. جا داره اعلام کنم که من عاشق کیت و مامان کیت هستم صد البته انقدرررررر که این خانومها زیبا و شیک پوشن. اصلا شیک پوشها صد هیچ جلوتر از بقیه هستن خداااااا.


الان هم از خواب بعد از ظهر بیدار شدم وووووووووو می رسیم به قسمت سخت ماجرا که همان حمام رفتن هست. متنفرم از شستن موهام ایشششششش.


برم که فردا هم می خوایم بریم گردش در شهر و باید خوشگل باشم.


فعلاااااااا

نظرات 9 + ارسال نظر
میترا چهارشنبه 20 دی 1402 ساعت 09:39

هنر زندگی تون را دارین از دست میدین
چون کسانی که به شرابخواری رو میارن که همه چیزشون رو از دست دادن.
تو دنیا همه اینو میدونن

میترا جان کسی همه چیزش رو از دست می ده که سرش تو کار خودش نیست و دنبال فضولی کار دیگران دائما
اگر همه تو دنیا سرشون به کار خودشون بود وضعمون الان خیلی بهتر از این بود

فاطمه سه‌شنبه 19 دی 1402 ساعت 08:38 http://Ttab.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی؟رفتی سرکارجدیدت؟دیگه ناراحتی که نداری؟

سلام عزیزدلممممم
نه هنوز نرفتم، احتمالا اوایل اسفند باشه، البته فکر کنم اون شخصی که من جاش باید برم بخواد بره مرخصی مریضی طولانی مدت، اگر اونطوری بشه خوب من زودتر منتقل می شم.
خیلی بهترم، توکل کردم به خدا، سپردم بهش که هر چی خیره همون بشه برام

لیمو دوشنبه 18 دی 1402 ساعت 08:35 https://lemonn.blogsky.com

سال نو با تاخیر مبارک.
من همچنان یکش رو از همه بیشتر دوست دارم.

سال نو تو هم مبارک باشه
وای اره منم، با بازی جودی فاستر واقعا یه چیز دیگست

Negar یکشنبه 17 دی 1402 ساعت 06:05 https://zanekhoshbakht.blogsky.com/

سال نوت مبارک باشه
من هم از قسمت شستن مو و بعدش هم خشک کردن و نگهداریش خوشم نمیاد. اگه فقط تن بود خیلی بهتر بود.

ممنون عزیزممممم، سال نوی تو هم مبارک
آخ اره بدن خیلی راحتره تا مو، ایششششش

اعظم۴۶ شنبه 16 دی 1402 ساعت 09:39

هپی هالیدی
تعطیلات خوش بگذره سالی خوب توام با خاطرات خوب وجااب داشته باشی

مرسییییییی
ممنون ازت عزیزممممم

parinaz چهارشنبه 13 دی 1402 ساعت 09:08 http://parinaz95.blogfa.com

سال نو میلادی مبارک ویرگول جان
چقدر کیف میکنم میخونمت،انگاری منم تو تعطیلاتم
بابا باریکلااا نون میپزی
چرا شستن موهات سخته؟موهات فر و پر پشت؟

ممنون عزیزم
عزیزممممم چه خوبه که حس خوب می گیری
اصلا من از آب خوشم نمیاد، همسر بهم می گه تو زندگی قبلیم حتما گربه بودم ببین موهام الان بلنده و اره موهام پرپشته ولی وقتی هم کوتاه باشن همینه، اصلا حموم دوست ندارم

مرضیه سه‌شنبه 12 دی 1402 ساعت 06:46 http://fear-hope.blogsky.com

سال نوی میلادی مبارک عزیزم
الهی که امسال برات سرشار از اتفاقات خوب و سلامتی و دل خوش باشه
ماشالله بهت که نون هم میپزی، خوش بحال همسرت با این خانم کدبانو، پست قبلی رو هم که خوندم کلی تحسینت کردم
امیدوارم حسابی این روزها قبراق و سرزنده باشی و بهت خوش بگذره در کنار همسر و دوستان

ممنونم مرضیه مهربونم

قربونت برم من عزیزممممم، اینا مال بچه نداشتن وقت کافی داشتنه وگرنه که شاهکار رو شما خانومایی می کنید کهبا وجود بچه هم سرکار می دید و هم کار خونه می کنید.
بازم ممنون ازت عزیزم

قره بالا سه‌شنبه 12 دی 1402 ساعت 06:31 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

سال نو مبارک عزیزم

ممنونم خانوم دکتر عزیزمممم

فاطمه دوشنبه 11 دی 1402 ساعت 19:15 http://Ttab.blogsky.com

سلام عزیزم خداروشکرداره خوش میگذره.وای چطورمیتونی فیلم ترسناک ببینی،وای خدامن قدیما میدیدم ولی الان میترسم شدید.مخصوصا ازاین فیلم.
حالا دورارتوباشه.شماهم یهو ترس برت نداره.
خوش بگذره تعطیلات.ماهم مثل شما دیگه سختمون شده صبح زودبیدارشیم.بچه هاخیلی وقتا۱۲پامیشن.
گوشواره هم مبارک.منم امروزیه النگوی طرح دستبند خریدم بسی شادمانم ازخریدم هی نگاش میکنم

وای کجا بودی دلم تنگ شده بود
بازم حالا این ترسناک نیست یکم فقط با روان آدم بازی می کنه و احساس می کنم انقدر دیدمش که عادی شده برام اما فیلم ترسناک رو اصلاااااا نمی تونم سمتش برم، تاثیر خیلی بدی روم می زاره
وای کم مونده دخمل کوچولو بره مدرسه که، نه؟ کار ما از چهارشنبه شروع میشه
ممنون عزیزممممم، تو هم خیلی مبارکت باشه به شادی ایشالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد