روزمره

گفتم بیام یه کمی بنویسم که دیگه خیلی فاصله نیفته بین نوشته هام


این هفته شیفت کاریم بعد از یکسال و خرده ایی ۱۱ صبح تا ۸ شبه. آی بدم میاد از این شیفت که نگوووووو. من مجبورم صبحها با همسر جان بیدار شم وگرنه صبحانه نمی خوره و این در حالیکه خودم رو تنبیه خیلی سختی کردم و توی یه رژیم وحشتناک انداختم و هیچ رقمه هم کوتاه بیا نیستم. صبحانه هم فقط یه لیوان چایی می خورم. اما خوب دیگه همسر رو می شناسم و بحث کردن فایده ایی نداره پس بیدار می شم 


بعد چون هنوز سه ساعت مونده تا شروع کار، کارهای خونه رو می کنم و در نتیجه ۱۱ که ساعت شروع کاره من خسته شدم و حوصله کار کردنم نمیاد. 

خدا رو شکر که تونستم برنامه ریزی کنم که این هفته ۴ روز رو از خونه کار کنم و فقط دوشنبه رفتم دفتر و گرنه کلا ریتم زندگیمون خیلی بهم می ریخت. دیگه امروزم تموم بشه فقط می مونه دو روز.


در راستای تشویق خودم برای ساعتی کاری مزخرف این هفته و رژیم وحشتناکم امروز رفتم دو تا سالاد ژامبون بوقلمون و قارچ خریدم که من و همسر عاشقشیم. اصلا به عشق اون دیروز تا حالا رو تحمل کردم. تو راه هم با مامان جان حرف زدیم و خوب بود.


الانم روبات جان دارن زحمت می کشن و جارو می کنن پذیرایی رو که به دلیل مهمونی یکشنبه یکم کثیف شده بود. واقعا این جارو یکی از بهترین چیزهایی بود که ما خریدیم. 


یکشنبه مهمون داشتیم، همون دوستامون که گفتم ۶ تا بچه دارند. ما همشون رو دعوت کردیم ولی خوب هی می گفتن آخه ما زیادیم گفتیم خوب باشید، ما دوست داریم همتون بیاید. که دوست دختر پسر بزرگه هم اومد (قرار بود پسر بزرگه به این دلیل نیاد که ما اصرار کردیم دوست دخترش رو هم بیاره) خلاصه که سر جمع ۱۱ نفر بودیم. غذا هم دو تا مرغ درسته تو فر گذاشتیم (زرشک پلو) و باقالی پلو با ماهیچه. می خواستم عکس بندازم ولی یادم رفت. البته از میز خوراکی ها قبل از اومدنشون عکس انداختم که اونو می زارم. برای خریدن نوشیدنی غیر الکلی برای بچه ها کلی خندیدم. نمی دونستیم این نسل جدید چی دوست دارن اخه، برای همین تو سوپر مارکت زوم کردیم رو نوجونها  سر آخر کوکا و آیس تی بیشترین طرفدار رو داشت و اتفاقا مهمونها هم گفتن نوشیدنی مورد علاقشونه. 

از یکشنبه هوا دوباره آفتابی شده و من رو ابرام. انقدر ذوق زده ام که هر چی داریم و نداریم رو هم دارم تند تند می شورم می زارم تو بالکن تا زود خشک بشه. الانم حوله ها رو همرو انداختم تو ماشین. آفتابش یه جوریه واقعا یه ساعته خشک خشک می شن. دوشنبه تمام روی های کاناپه رو درآوردیم شستیم و سه شنبه کشیدیمشون دوباره. تمیز شدن حسابی.

دیگه خبر خاصی نیست خدا رو شکر جز اینکه بلیط های سفر عید رو هم خریدم که نگم چقدرررر استرس داد بهم. خرید بلیط برای ۷ نفر خدایی خیلی سخته. همش باید اسامی و تاریخ تولد و شماره پاسپورت رو چک کنی که یه وقت اشتباه نشه. حالا خدا رو شکر از قبل هتل رو اوکی کرده بودم دیگه نگرانی اونو ندارم.

فعلا همینا دیگه، در آخر هم شما رو به دیدن یه عکس از میز خوراکی و یک روز آفتابی دعوت می کنم  

دق داد منو تا تونستم عکس رو بزارم ادامه مطلب که البته بازم کل پست رو اونجا نشون می ده نمی دونم چرا.

دیگه به بزرگیه خودتون ببخشید. راستی اون قسمتهایی که چمن نداره مال اینه که تو آفتاب ماه پیش سوختن حالا دوباره باید درستشون کنیم. 

  


  


نظرات 8 + ارسال نظر
بهار شنبه 25 شهریور 1402 ساعت 01:39 http://Bahar1363.blogfa.com

سلام ویرگول جان
چه جالب هم سن هستیم
منم مهر ماه ۳۹ سالم میشه ما هم بچه نداریم...
از آشنایی باهات خوشحال شدم
حتما پست هات را میخونم

خوش آمدی بهار جان
چه شبیه هم هستیم پس بازم خوش اومدی

سارا سه‌شنبه 14 شهریور 1402 ساعت 11:20 http://The-end.blogfa.com

سلام خوبین؟؟
دیدم وبلاگ منو میخونین و کامنت های خوب برام میذارین. امروز فرصت کردم بیام اشنا بشم باهاتون. پست راهنما ندارین؟

عزیزمممم خیلی خوش اومدی
نه متاسفانه پست راهنما ندارم اما خودم الان برات می گم
روم به دیوار در آستانه چهل سالگی به سر می برم با همسرم در یه جایی در اروپا زندگی می کنیم.
شاغل هستم در زمینه IT و بچه هم نداریم
این تمام و کلیت زندگی منه یکم بی مزه ست ولی خوب دیگه
انقدر ذوق کردم کامنتت رو دیدم نمی تونم بنویسم

Negar یکشنبه 12 شهریور 1402 ساعت 03:47 https://zanekhoshbakht.blogsky.com/

حسابی خسته نباشی. عکس خیلی خوبی بود.
می گم جاروی ما که بهش می گفتیم بدری انقدر سیم می خورد یا می رفت زیر مبل گیر می کرد که انداختیمش دور.
نمی دونم چطوری برای شما خوب کار می کنه.

ممنون نگار جان
خوب دختر گلم اول باید همه چی رو از روی زمین جمع کنی مثل وقتی خودمون جارو می کنیم ولی حقیقتا مارکش خیلی مهمه. ما سه تا خریدیم پس دادیم تا اینو خریدیم‌ تازه طی هم می کشه، برندش roborock هستش که اگر اشتباه نکنم مال شیوامی باید باشه. عالیه مخصوصا این نسل جدیدش

فاطمه شنبه 4 شهریور 1402 ساعت 13:06 http://Ttab.blogsky.com

سلام خداخیرتون بده که اون خانواده پرجمعیت رودعوت کردید.آخی حتما خیلی خوشحال شدن مخصوصاگفتی که انگارتعجب کردن که همشونو دعوت کردید.میزتم خوشگل بود فقط اینکه صندلی براشون کم نبود؟
اون که ته حیاطه انباریه؟

سلام عزیزمممم
قربونت اره خیلی براشون عجیب بود که می خوایم همشون رو دعوت کنیم.
بعدش صندلی اضافه کردیم
انباری پایین داریم، اینو گذاشتیم برای وسایل حیاط، انباری حیاط یا جوری

نسترن جمعه 3 شهریور 1402 ساعت 09:51 http://second-house.blogfa.com/

به به خانم با سلیقه
ولی خدایی شیفت سختیه ، ویرگول کاش منم می‌تونستم یه رژیمی بگیرم خیلی ناجور شدم
البته همش بخاطر عدم تحرکه وگرنه خوراکم اصلا زیاد نیست فقط هرروز بستنی میخورم

به به چه میزیییی چه ظرفهایی
عید نوروز منظورته؟
چه خوب از الان برنامه دارید افرین

قربونت عزیزمممم
خیلی سخته خیلیییییی، قشنگ این هفته جونم در اومد، هنوز که شش ساعت ازش مونده
وای من قشنگ داشتم می رفتم به سمت ترکیدن دیگه، اصلا خودم رو تو آیینه نگاه می کردم حالم بد می شد. این شد که زدم به سیم آخر.
سعی کن پیاده روی کنی مسیر رفتن به کار و برگشتن رو حتی شده یکمیش رو. بستنی رو کم کن، بکن یه روز در میون اولش بعدم که زمستون می شه ایشالا از سرما نمی خوری دیگه
قربون شما خانومی
بلی عید نوروز، مجبوریم و گرنه دم عید خیلی گرون میشه مخصوصا برای مامان اینا. دیگه اینطوری اگر بگیریم خیلی قیمتش بهتره

سارا پنج‌شنبه 2 شهریور 1402 ساعت 19:03 http://15azar59.blogsky.com

سلام خانم کدبانوی مهربون
ویرگول من سالهاست شاید ۲۰ ساله که صبحانه فقط یه لیوان چای مینوشم از وعده ناهار اصلا خوشم نمیاد ولییییییی عاشق شام هستم فرقی هم نداره چی باشه
میز خوراکی خیلی خوب بود فضا هم عالی ولی دبگه نظرمو درباره افتاب خانم میدونی

سلام به روی ماهت عزیزمممم
میدونم از آفتاب فراری هستی شیرازی گل من
وای من عاشق تمام وعده های غذایی هستم مخصوصا صبحانه روزهای تعطیل
فک کنم هر چی می خورم گوشت میشه می چسبه به تنم انقدر که از خوردن لذت می برم خبرم

مانیکا پنج‌شنبه 2 شهریور 1402 ساعت 16:49 http://Remember-14.blogfa.com

حتی خوندن درمورد تمیزکاری و انجام شدن کارا هم لذت بخشه

حقیقتا درست می گین خانوم دکتر کوچولوی عزیز

آتشی برنگ آسمان پنج‌شنبه 2 شهریور 1402 ساعت 11:33 https://atashibrangaseman.blogsky.com

ای جان همیشه به خوشی عزیزم

ممنون عزیزممم
به همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد