خفه کردن یا کتک زدن

خونه ما گرمایش از کفه

دیشب به همسر گفتم لطفا رادیاتورها رو خاموش نکن، سرده، منم که ضعیف شدم دیگه بدتر، گفت باشه

ساعت ۳ بودم پاشدم برم دستشویی پامو گذاشتم رو زمین تمام سرما هجوم آورد تو تنم

چنان سردم شده بود که نگو

نیاز نبود ولی چک کردم دیدم بله همه رو خاموش کرده

دلم می خواد خفه اش کنم

البته کتک هم گزینه خوبیه ولی نمی تونم انتخاب کنم

کاش خودش بیدار می شد تا من یه دل سیر دعواش کنم و اعصابم آروم می شد

حتی کتری برقی رو روشن کردم و کیسه آبگرمم رو پر کردم بلکه بیدار بشه که نشد متاسفانه

بساطی داریم ما با این مرد بخدا امسال سر رادیاتورا، خدا بخیر بگذرونه

نظرات 6 + ارسال نظر
سارا چهارشنبه 26 بهمن 1401 ساعت 22:11 http://15azar59.blogsky.com

ویرگول چطوری در نطفه خفه کردی آیا خین و خین ریزی راه انداختی یا قطع نامه صادر کردی
.
کلا این اپشن روی اقایون بومی سازی شده فرقی هم نداره کجا زندگی کنن باهااااس حتما شده یه بااار ازش استفاده کنن

فکر کن نه تنها از سرما من نخوابیده بودم بلکه خروپف هم می کرد که دیگه از تخت اومدم بیرون با عصبانیت و بیدار شد. بنده خدا فکر می کردم حالم بد شده که تا اومد پرسید خوبی و چی شده و اینا، بهش گفتم همش تقصیره تو، رادیاتورها رو گفتم خاموش نکن ولی خاموش کردی و بعد گریهههههه بنده خدا کپ کرده بود. دیگه به تخت برگشتیم و یکم خوابیدیم. اماااااا همون درس عبرت شد براش و الان بنده خدا یا دست نمی زنه یا ازم سوال می کنه
دقیقااااااا همینه که می گی دست خودشون نیست

نگار جمعه 14 بهمن 1401 ساعت 22:20 https://zanekhoshbakht.blogsky.com/

مردی که کولر و رادیاتور خاموش نکنه مرد نیست جانم

تا حالا کاری نداشتا، یهو شروع کرد، البته که در نطفه خفه شد

غ ز ل یکشنبه 9 بهمن 1401 ساعت 14:16 https://myego.blog.ir/

خدا رو شکر من از این نعمت مردانه بهره نبردم

ولی امروز موتورخونه خاموش شده بود یخ زدیم

وای تا می تونی خدا رو شکر کن
خیلی بده اینطوری، چند ساعت طول می کشه بعدش تا گرم بشه خونه

لیمو شنبه 8 بهمن 1401 ساعت 06:47

پدر من برعکسه. یعنی ما همیشه نصف شب از گرما بیدار میشیم! اگر هم ببینه خاموش کردیم ناراحت میشه. :|

کلا تعادل ندارن دیگه، یا از اینور بوم می افتن یا از اون ور
خدا نگه دار بابا رو براتون

نسترن شنبه 8 بهمن 1401 ساعت 06:41 http://second-house.blogfa.com/



ما به زندگی مسالمت آمیز رسیدیم بعد سالیان سال ولی خب من خیلیییییییی بیشتر از خودگذشتگی میکنم

والا ما هیچ وقت مشکل نداشتیم تا امسال که همسر فاز انرژی سیووینگ برداشته
البته که همون روز صبح در نطفه خفش کردم

لیلی جمعه 7 بهمن 1401 ساعت 04:42

این پدیده روی ژنهای آقایون کدگذاری شده. نمی‌دونم چه علاقه‌ای به خاموش کردن کولر و بخاری و فن و... دارن.

آخ گفتی انگار یه جور بیماریه خدایی
البته که ۵ صبح بیدار شد و خدمتشون رسیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد