قدم رنجه فرمودن

امروز ساعت یازده و ربع مامان و بابا رسیدن تو بغلم

کلی تو فرودگاه گریه کردم، باورم نمی شد بلاخره اومدن

الهی که چشم همتون روشن بشه به یه خبر و اتفاق خوب

تا بیایم خونه شد ۱۲ و مرغ از قبل تو فر گذاشته بودم، سریع برنج رو هم گذاشتم تو پلوپز، اونم از قبل اب و روغن و نمک زده بودم. فقط سریع روشنش کردم و دیگه افتادیم به جون چمدونها

باز مجازشون دو تا ۳۵ کیلو بود و دو تا داخل کابین ۸ کیلویی ولی نزدیک ۱۰۰ کیلو بار داشتن 

یه عالمه هم خوراکی برامون آوردن و کتاب

دو تا گوشواره و یه دستنبد هم برای من کادو آوردن، برای همسر هم یه دستنبد

ناهار خوردیم و بعدش دسر و چایی و دوباره افتادیم به جمع و جور، بلاخره ساعت ۳ جمع شد همه چی

یک قهوه خوردیم و بعد بابا جانمان رو مبل خوابش برد و من و مامان هم رفتیم یکم دراز کشیدیم. همسر هم تو پذیرایی خوابید 

الانم من و همسر بیداریم و مامان تازه بیدار شده

خدا کمکمون کنه این سه ماه رو بتونیم به بهترین نحو ازشون پذیرایی کنیم و براشون یه خاطره خوب بسازیم

مواظب خودتون باشید و بدونید اگر دورم دلم باهاتونه

نظرات 13 + ارسال نظر
رها چهارشنبه 11 آبان 1401 ساعت 17:22 http://golbargesepid.parsiblog.com

ویرگوووووووول مشعوفم خیییییلی که کنار مامانتینا هستی
همون اول خوندم متنتو ولی نکامنتیدم که نخاد وقت بزاری! همینقد این تیپ ادم فلانی هستم خخخ
وقتتو نگیرم صفا کن و اصن نزار یه ثانیه هم از دستت بره...

عزیز دلممممم ممنون از کامنتت و ببخش که انقدر دیر تایید شد

parinaz چهارشنبه 4 آبان 1401 ساعت 21:03 http://parinaz95.blogfa.com

ای خداااا،چشمت روشن عزیزم
چقدر خوشحالم که خانواده ات کنارتن و میتونی کلی خاطره خوب برای اونا و‌خودت بسازی
امیدوارم هر روزش براتون پر از خوشی و سلامتی و عشق باشه

ممنون ازت مهربونم
ببخش که دیر جواب دادم

ملی شنبه 30 مهر 1401 ساعت 19:47

بسلامتی چشمت روشن...ایشالا کلی بهتون خوش بگذره...حتما که خوش میگذره

ممنونم عزیزممممم
قربون محبتت

خانمـــی شنبه 30 مهر 1401 ساعت 06:00 http://dar-masire-zendegi1.blogfa.com/

به سلامتی ویرگول جان خیلی خوشحال شدم برات ... حسابی خوش بگذرونی

قربونت برم عزیزمممم
زود زود بنویس دیگه، دلم تنگ شده کلی

نگین شنبه 30 مهر 1401 ساعت 05:57 http://sweetheart-n.blogfa.com

چشمت روشن عزیزم
چقدر حس خوبیه پیش خانواده بودن بعد از مدت ها .خوش بگذره بهتون

ممنون عروس خانوم
خیلی حس نابیه
ممنون ازت

فاطمه پنج‌شنبه 28 مهر 1401 ساعت 10:28 http://Ttab.blogsky

راستی عزیزم تولدت مبارک یادمه گفته بودی توهم مهرماهی هستی

ممنون خانومی
بله ۹ مهر بود تولدم
مرسی بازم از تبریکت

فاطمه سه‌شنبه 19 مهر 1401 ساعت 12:39 http://Ttab.blogsky

به سلامتی عزیزم چقدرخوب که دیگه تامدتی تنهانیستی.فقط امیدوارم ساعت کاریتم این مدت کم باشه
ببین اون دوتا گوشواره وایناکه گفتی واحدشون طلاست دیگه؟

ممنونم خانومی
نه ساعت کاریم مثل همیشه اس اما خوب دو روز از تو خونه کار می کنم و بقیه هفته هم که می ریم سرکار، خوبه برای مامان اینا یکم تنها باشن
بلی دو تا گوشواره طلا با یه دستبند طلا و برای همسر هم یه دستبد چرم با طرح طلا

آتوسا یکشنبه 17 مهر 1401 ساعت 20:01

چشمتون روشن ویرگول جون، چقدر خوب که سه ماه می‌مونن. حسابی بهتون خوش بگذره در کنار هم

ممنونم عزیزم
خدا کنه فقط بهشون خوش بگذره

Sara یکشنبه 17 مهر 1401 ساعت 07:40 http://15azar59.blogsky.com

به به چشم و دلت روشن
کلی خوش بگذره بهتون با هم
قسمت سوغاتی و هدایا گلی از گلهای بهشت است

ممنون عزیزمممممم
آخ آخ اصلا اون سوغاتی ها جزء بهترین قسمتهان

نسترن یکشنبه 17 مهر 1401 ساعت 06:53 http://second-house.blogfa.com/

بسلامتی ویرگول جان
چشم و دل تون روشن عزیزم
خووووش بگذره حسااابی

ممنونم عزیزمممممم

لیمو یکشنبه 17 مهر 1401 ساعت 06:41

خوش بگذره. چی بهتر از کادو و سوغاتی؟!

ممنونم عزیزم
آخ گفتی

ماری شنبه 16 مهر 1401 ساعت 21:28

انگار که عزیزای خودم اومده باشند پیشم ..همونقدر خوشحالم ...
میدونم میخوای خودتو به آب و آتیش بزنی که بیشتر بهشون خوش بگذره ولی باور کن همینکه با تو زیر یه سقفن انگار تو بهشتن .
لذت ببر ...
و بار لحظه ی آرامشت لعنت بفرست به کسانیکه باعث و بانی این کوچ های اجباری هستن

می دونم ماری جان
می دونم که تو تمام و کمال حرفمو می فهمی و با گوشت و پوستت احساس می کنی
درست می گی
هزار بار لعنت

آتشی برنگ اسمان شنبه 16 مهر 1401 ساعت 20:03

چشمت روشن عزیزم الهی ک کلی خوش باشید کنار هم
الهی ک ایران هم بلاخره روز خوش ببینه ب خودش

ممنون عزیزم
الهی آمین، یعنی میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد