پرواز

سلام بچه ها جان

دو کامنت تایید نشده هنوز هست که با عرض شرمندگی زود تایید می کنمشون

ما الان اومدیم فرودگاه. ایشالا امشب دیگه می تونم مامان اینا رو ببینم. 

دلم پیشتونه. لطفا خیلییییییی مواظب خودتون باشید تو این وضعیت و امیدوارم ما هم بتونیم این ۸ روز رو به سلامتی سپری کنیم و مشکلی خدایی نکرده پیش نیاد. واقعا سفر رفتن حتی با وجود واکسن ترسناکه. اما واقعا بعد دو سال من باید خانواده ام رو ببینم. نمی خوام زبونم لال بعدا پشیمون بشم. توکل به خدا

دیشب برادرشوهر جان هم پیغام داد که وقتی برگشتین می خوام یه چند روزی بیام پیشتون که کلا بهم ریختمون. چرا خودش تنها میاد و خانومش نمیاد مساله اصلیه و اینکه با وجود دورکاری و اسباب کشی واقعا وجود مهمون خیلی سخت و وحشتناک خواهد بود. در مورد اینکه دقیقا کی میاد هم فقط گفته وقتی ما از سفر برگشتیم اما در مورد برگشتش هیچی نگفته. 

اولش خیلی عصبانی شدم خدایی ولی بعدش گفتم می سپرم به خدا. فعلا که اتفاقی نیفتاده پس من برای چی غصه بخورم.

لطفا برامون دعا کنید که این سفر بهمون خوش بگذره و در سلامت کامل برگردیم. دوستتون دارم.

نظرات 11 + ارسال نظر
پیشاگ سه‌شنبه 23 شهریور 1400 ساعت 08:06

ویرگول جان خوبی ؟ نیستی عزیزم

خوبم قربونت برم
یه پست کوچولو گذاشتم یکم توضیح دادم.
تو خودت خوبی؟

parinaz دوشنبه 15 شهریور 1400 ساعت 12:42

رمز خدمت شما ویرگول جان

پریناز جانم نذاشتی رمز رو عزیزم

سارا یکشنبه 14 شهریور 1400 ساعت 15:05 http://15azar59.blogsky.com

سلام بر ویرگول دبی رفته رم رفته ای فرنگ زندگی کن
کلییییییی بهت خوش بگذره دوستم

سلام به روی سارای گلم
ممنون ازت مهربونممممم

خانمـــی شنبه 13 شهریور 1400 ساعت 06:55 http://dar-masire-zendegi.blogfa.com/

آخ ویرگول جان چقدرررر خوشحال شدم که بالاخره بعد از دوسال خانواده تو میبینی انشاالله که کلی بهت خوش گذشته باشی و بیای برامون بنویسی ماچ به لپات کرونا رو بی خیاااال

باید بیام بنویسم
سعی می کنم کم کم بنویسم چون دلم می خواد هم برای شما تعریف کنم و هم ثبتشون کنم
قربون مهربونیت عزیزم

فاطمه چهارشنبه 10 شهریور 1400 ساعت 06:49 http://Ttab.blogsky.com

خواهرپس کی خاطرات دیدن خانوادت روتعریف میکنی؟

شرمنده ام فقط همین عزیزم
دارم کم کم می نویسم. ایشالا زود پست می کنم

آرزو جمعه 5 شهریور 1400 ساعت 21:39 http://Arezoo127.blogfa.com

خوش بگذره عزیزدلم

ممنون آرزو جانم

پیشاگ دوشنبه 1 شهریور 1400 ساعت 07:51

آخیییی عزیزمممم به سلامتی و دل خوش
امیدورام خیلییی خیلییی زیاد بهتون خوش بگذره
دیگه حالا که رفتی به هیچی فک نکن و ایشالا هیچ اتفاقیم نمیوفته همتونم که بالاخره واکسن زدید و قراره بعد ها همه ما با همین واکسنه زدن به زندگی ادامه بدیم دیگه
فقط خوش بگذرون عزیزم

پیشاگ گلم چه خوبه هستی
بعد می گه دیگه نمی خوام بنویسم. قهر کنم باهات؟
ولی خدایی پیر شدم تا رفتیم و برگشتیم
دارم کم کم می نویسم ایشالا زودی پست می کنم خاطرات اون روزا رو

غ ز ل یکشنبه 31 مرداد 1400 ساعت 08:06 http://myego.blog.ir/

آخ جووون اسباب کشی
مسافرت

و نه آخ جون مهمون راه دور

یعنی مدیونی کل خونه رو به من نشون ندیا
دلم آب شد خونتونو ببینم
ان شالله سفر هم خوش بگذره

و خودت بهتر میدونی برای منم مثل خودت مهمون راه دور خیلی سخته تازه به قول خودت اسباب کشی و دور کاری هم در کنارش
ان شالله اونم بهتون خوش بگذره و آسون بشه برات

مسافرت آخ جون اما اسباب کشی اه اه

والا منم عین خودت کلی منتظرم. حتما هم برات عکس می گیرم و هم فیلم.

می دونی که خدا رو شکر نیومد

محدثه یکشنبه 31 مرداد 1400 ساعت 05:36

امیدوارم الان درحال خوشی باشی… همتون هم سالم برگردین… برادرشوهر هم انشالله تشریف نمیارن

ممنون محدثه جان، جاتون خالی عالی بود
تشریف نیاورد خوشبختانه

parinaz یکشنبه 31 مرداد 1400 ساعت 04:17 http://parinaz95.blogfa.com

سلام عزیزم.
پست تولد خوندم و خیلی خندیدم که به همسرت گفتی سورپرایز شو
چقدرم خسته شدی دختررررررولی دمت گرم همه چی خوب پیش بردی
حال دستت چطوره؟خوبی؟
امیدوارم این سفر حسابیییییییییییی حسابی بهت خوش بگذره و کلی حال کنی.
اشکال نداره سخت نگیر،انشالله که اومدنش خیر باشه فعلا از مسافرتت لذت ببر تا بعدش خدا بزرگه

دیگه بعضی وقتا مجبوریم زور به کار ببریم دیگه
ممنون عزیزم
والا دست که همونطوره تقریبا، الان تو مطب دکتر منتظرم نوبتم بشه برم ببینم با اون همه آزمایش و تست چی می گه بلاخره
جات خالی خیلی عالی بود خیلی
خدا رو شکر نیومد

فاطمه شنبه 30 مرداد 1400 ساعت 16:20 http://ttab.blogsky.com

عزیزم خوشحالم که رفتی .ایشالله سفرخوب وخوشی باشه .بیاوبرامون تعریف کن.خوشحالم که خانوادتو می بینی

ممنونم فاطمه جان
باز هم یه تشکر ویژه برای اطلاعاتی که بهم دادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد