بازگشت به کار

اقا بیاید همه دور هم گریه کنیم

امروز بعد از یکماه و خورده ایی برگشتم سرکار. کل این مدت رو مرخصی استعلاحی بودم البته غیر از یه هفته اش رو که مرخصی بودم خودم.

الانم درد دارم زیاد ولی خوب به روی خودمون نمیاریم و کار می کنیم.

فردا وقت تست عصب دست دارم که خیلیییی دردناک و وحشتناک برای من. دفعه پیش غش کردم‌. من رو سوزن کلا حساسم. حالا شما فکر کن برای این تست سوزنهای به چه بلندی رو فرو می کنن تو عصب دست تا نوار عصب بگیرن. خدا خودش بخیر بگذرونه واقعا. به سرکار گفتم و مدیرم خیلی خوب برخورد کرد خدا رو شکرررررر. گفت سلامتیت از همه چی مهمتره. برو انجام بده و بیا. 

بچه ها جان میشه خواهش کنم اگر اطلاعاتی در مورد دبی دارید بهم بگید؟ هر چی که فکر می کنید کمک می کنه تا سفر بهتر و خاطرانگیزتری داشته باشیم. یا نکاتی که به نظرتون مفید میاد. باورم نمیشه بعد از دو سال می خوام خانواده ام رو ببینم. خواهری و فسقل هم میان. فقط برادرجانم نمی تونه بیاد. همش دعا می کنم کرونا یکم آروم بگیره تا ما بتونیم همدیگرو ببینیم‌. دو سال خیلی زمان زیادیه خدایی. فسقلی رو سه سالش بود دیدم الان پنج سال و نیمشه و هنوز ندیدمش.

الهی که خدا خانواده هاتون رو بهتون ببخشه و سلامت نگهداره. 


گفتم رژیم می خوام بگیرم؟ شروع کردم از دوشنبه و الان در حال مرگم از گشنگی. دیگه منو شناختین دیگه ویرگول شکمو معرف حضورتون هست. ولی باید حداقل ۵ کیلو کم کنم تا زمان سفر وگرنه که آبروم می ره. نمی تونم یه ویرگول خیکی تحویل خانواده بدم بعد دو سال. 


خوابم میاد. بعد این همه مدت کار کردن سخته یکم. برم فعلا دوباره زودی میام‌. آخر هفته خوبی داشته باشین عزیزای دل.


نظرات 5 + ارسال نظر
محدثه سه‌شنبه 19 مرداد 1400 ساعت 05:16

اینجور وقتا که یه کار فکر مشغول کننده در پیش دارم همش به خودم میگم به شبش فکر کن، تموم میشه راحت میشی… چه ذوقی داری بابت دیدن خانواده… پیشاپیش چشمت روشن و دلتون شاد

آخ آخ گفتی، یعنی اون آرامش خیال شبش کلی می ارزه. روش خوبیه ولی
دیگه طاقت ندارم واقعا. آخرین بار شهریور ۹۸ دیدمشون ممنون ازت عزیزممممم

حمیده یکشنبه 17 مرداد 1400 ساعت 11:50 http://Www.tast-good.blogfa.com

سلام
بعد از یه مدت کم خوری معده کوچیک میشه.
صبحونه هم فقط شیر گرم بخورین چون کربوهیدرات صبح به شدت چاق کننده است.
رمز به منم بدین

سلام حمیده جان
ممنون از توصیه هات. موافقم که معده جمع میشه بعد از کم خوری. متاسفانه من شیر اصلا نمی تونم بخورم خصوصا شیر گرم‌چون حالم رو سریع منقلب می کنه، حتی بوش. البته این مال آلرژی من به لاکتوزه.
حمیده جان من فقط رمز رو به همراه های همیشگیم و کسانی که می شناسم می تونم بدم. عذرخواهی می کنم.

پیشاگ یکشنبه 17 مرداد 1400 ساعت 06:29

من که میگم ویرگول تپل خوشگلتر از ویرگوله مانکنه
الهیییی بگردم میدونم اون تسته چجوریه چن سال پیش با دختر خواهرم رفتیم که انجام بده و خیلیی میترسید ولی خوب بعدش کمی اکی شد
امیدورام اینبار که رفتی همه چی اکی باشه و هر چه زودتر دستت خوب شه
من جای تو ذوق کردم که حالا خواهرتم میاد وای فسقلو بگوووو
البته الان دیگه فسقل نیست مطمئنا

وای پیشاگ من همینطوری هم تپل نیستم اصلا فقط می خوام یکم جگع و جورتر بشم.
من فقط از اون قسمت سوزن زدنش می ترسم. اصلا بوی الکل کلا فشار منو می ندازه. اما خوب بود ایندفعه خدا رو شکر
وای اصلا باورم نمی شد که میان. بهش گفتم مثل رویا می مونه برام.
دیگه ماشالا خانومی شده برا خودش فسقلیه من

سارا شنبه 16 مرداد 1400 ساعت 06:23 http://15azar59.blogsky.com

ویرگول جانم ایشالا دستت زودتر خوب میشه
آقا از این شنبه های رژیمی من بسیاااار داشتم تازه دو شنبه و پنجشنبه هم داشتم آماااااا اگر بگی نیم کیلو کم کرده باشم اصلا نمیفهمم چرا تا اسم رژیم میاد انواع اقسام غذاهای خوشمزه و لباسای خوشکل سایز قبل رژیم و مهمونیهای قشنگ قشنگ پیش میاد

ممنونم سارای مهربونم
یک کیلو فعلا کم کردم خدا رو شکر. منم واقعاااااا سختمه ولی خوب برای دریا و استخر و بیکینی دیگه آدم یکم بخودش سخت می گیره باشد که دستگار شویم

فاطمه شنبه 16 مرداد 1400 ساعت 04:42 http://Ttab.blogsky.com

سلام عزیزم درموردتست عصب،تست قبلی روکی دادی؟الان‌ اینجاازیه حسگرهایی مثل دستگاههای فیزیوتراپی استفاده میکنن یه ضربه کوچیک به دست میزنه فکرکنم اونجاهم چنین چیزی حتماهست به نظرم قبل رفتن تحقیق کن کجاداره چنین چیزی
خداروشکرکه خانواده رومیبینی وباهم همدرددیم درموردرژیم یک دوکیلوهم کم کنی تواین فرصت کم خوبه،درمورد دوبی چون نرفتم زیاداطلاع ندارم ،همسروخانوادش هم بیشترمراکزخریدمیرن اماانگاریه شهربازی،آبی خوب داره باسرسره های آبی بلند میتونیداونوبرید

تست قبلی رو بهمن ۹۸ دادم عزیزم.
همونطوریه اینجا هم. فقط من از اون سوزنش خیلی می ترسیدم. کلا من با بوی الکل فشارم می افته.
ممنون عزیزم. اره تا الان ۱ کیلو کم کردم خدا رو شکررررر. ببینم به دو کیلو می رسه تا پنج شنبه بعد
واز مرسی، سرچ کردم چند تا پارک آبی رو درآوردم اطلاعاتش رو.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد