از خود گذشتگی می نماییم

من کلا آدم فداکاری و از خود گذشتگی در مورد وسایلم نیستم‌

البته به غیر از چند مورد بسیار محدود که تا حالا پیش اومده

و یکی از اینها فروختن داوطلبانه ماشین جانمه

دیروز تماس گرفتن و گفتن جمعه عصری ماشین همسر آماده اس و این یعنی باید ماشین دلبر مشکی نازم رو ببریم بدیم و با یک عدد کپل سفید بیایم خونه

خیلی برای همسر و ماشین جدیدش خوشحالم اماااااااا بیش از حد دلم برای ماشین جانم تنگ میشه

استقلالم رو از دست می دم اینطوری. هر چند که الان تو این کرونایی کلا جدا جدا از هم بیرون نمی ریم ولی خوب همین که اگر بخوام می تونم برم رو هم دیگه ندارم

الان از هر فرصتی استفاده می کنم و به همسر می گم بیا چی می خوای دیگه؟ ماشین زیر پام رو فروختم و برات ماشین خریدم  بیچاره هیچی هم نمی گه. کلا من همش در حال اذیت کردن این پسر مظلومم.

جمعه ایی که گذشت یه امتحان دادم که اگر اونو قبول بشم می تونم کارمند رسمی بشم. البته خوب مزایایی که واقعاااااااا ارزش داره شامل حال من نمیشه. مثل داشتن بچه که حداقل ۵۰۰ یورو رو حقوقت میاره. و اینکه من می دونم هر کدوم از این مزایا چقدر ارزش دارن اما نمی دونم کدومش حالا غیر بچه داشتن شامل حال من میشه واقعا. اما خوب اگر در نهایت حقوقم بخواد از اینی که الان هست کمتر بشه قبول نمی کنم. اما اگر حقوقم واقعا ارزش داشته باشه حتما قبول می کنم و بعد تندی می رم یه ماشین می خرم  بله بله می دونم الان لازم نیست و اصلا بخاطر همین دوتاشون رو دادیم یکی گرفتیم ولی خوب دیگه، می خوامممممممممم

دیروز بسته ایی که مامان اینا فرستاده بودند اومد. قرار بود همش کتاب باشه اما چند تا کتاب بود و یه عالمه چیزهای دیگه  دستشون درد نکنه واقعا. بسته ۱۹ کیلو بود. از  کتابهای من بربادرفته و هزار و یک شب اومد که خود هزار و یک شب فقط ۵ جلد سنگین بود و برای همسر کتاب های تن تن. 

یه عالمه آلبالو خشکه و ذغال اخته خشک شده هم توش بود که مامان جانم خودش زحمت می کشه درست می کنه ووووووو یه خروار تخمه  که خانوم دایی همسر جان زحمت کشیده بود با عسل و دو تا زعفرون. این خانوم دایی رو من خیلیییییییی دوستش دارم. جای مادرشوهر برام واقعا. فقط هم اون می دونه لذت تخمه خوردن چیه. هیچ کسی حرف منو در مورد تخمه خوردن درک نمی کنه الی همین خانوم دایی. الهی زنده باشن و سلامت. 

برم به کارم برسم. روز پنج شنبه عالی داشته باشین.

نظرات 11 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 17 فروردین 1400 ساعت 15:25 http://Ttab.blogsky.com

سلام وعرض ادب
امیدوارم تاحالایه ماشین جدیدتهیه کرده باشید.فکرکنم اونجاماشینهاروخوب شرایطی کنند.
ودیگه اینکه ارتقای شغلی مبارک

سلام از ماست خانوم، خوش آمدید
نه من نخریدم فعلا هم هیچ برنامه ایی نیست، اما ممنون
ارتقا شغلی هم که هیچی به هیچی، همچنان منتظریم

فرزانه سه‌شنبه 17 فروردین 1400 ساعت 13:33

عزیزم مارک دوربین شیانومی 1080p بود
صدا هم ضبط میکنه و چرخش کامل

ممنونم ازت
لطف کردی واقعا

خانمــــی سه‌شنبه 17 فروردین 1400 ساعت 08:24 http://dar-masire-zendegi.blogfa.com/

سلام ویرگول جون سال نو مبارک انشاالله سال خوبی داشته باشی کجااااییی دختر خوب؟؟؟

سلام با روی ماهت
سال نو تو هم مبارک
دچار تنبلی شدم، درمون هم نداره لامصب

سارا یکشنبه 8 فروردین 1400 ساعت 16:19 http://15azar59.blogsky.com

اقا این پسر منم عاشق تن تن هست و کتاباشو همه رو داره و اصلا هم حاضر نیست حتی بصورت امانت به کسی بده ..
نمیدونم باید بر و بچه های اونوور ابهای نیلگون هم عید رو تبریک گفت یا چی با اینحال من میگم بهت: عیددددت مباااارک ویرگول جون همراه با جیغ و دست و هورا

ای جانمممممم، خوب می کنه قرض نمی ده. والا کتاب رو باید سفت و سخت چسبید فقط
بله که باید تبریک گفت ما از تمام اعیاد اینوری و اونوری استقبال می کنیم و همه رو بی کم و کاست جشن می گیریم. ممنون از تبریک عزیزمممم

خانمــــی دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 10:53 http://dar-masire-zendegi.blogfa.com/

بللللله ویرگول ما خیلی هم از خود گذشته ان، جناب همسر باید قدرشونو بدونن
خوردنی ها نوش جااااان خوندنی ها هم مبااررکه چه حس خوبی داره باز کردن بسته و کادو

بسیار ممنون هستیم و موکدا به ایشون یادآوری می کنیم شانسشون رو
وای یه حسی داره که خیلی خوبه. ممنون ازت عزیزم

محدثه دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 06:34 http://www.titteh.blogsky.com

بسته پستی همیشه هیجان انگیزه... نوش جان و ماشین نو مبارک باشه

ممنون محدثه جان بابت تبریکاتت
یه هیجان خاصی داره خدایی

غ ز ل یکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت 20:02 https://life-time.blogsky.com/

من هی میام چک میکنم نمی نویسی
بعد وقتی من چند روز نمیام می بینم چندتا پست نوشتی
با یک گاز محکم چطوری؟

وای چقدر خوبه بسته گرفتن
نوش جونت خوراکیا و من تازگیا تخمه خیلی بهم میچسبه ولی نمی خرم که نخورم

نتیجه امتحانت اومد؟
ان شالله که مزایای خوبی برات داشته باشه
ان شالله ماشین هم میخری

الهی بگردم گاز نه تو رو خدا، بغل و بوس مگه چه اشکالی داره آخه؟
خیلیییییی خوبه ها خیلی
همون خوب می کنی نمی خری، اعتیادآوره لامصب

نه بابا نیومد. اینا تا تکون بخورن یه سال می گذره.
ممنونم گلم ایشالااااااا که خدا از زبونت بشنوه

لاندا یکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت 08:28

به و به از بسته ای که رسید دستتون. چقدر خوبه اینجوری. کلی چیزای خوشمزه.
اونجا تخمه نیست؟
ماشین نو هم مبارک. دیگه وقتی یه دونه ماشین باشه، ماشین تو و همسر نداره که. هر وقت بخوایش اولویت با خانم خونه س
ما برعکس شدیم. ماشین سیگما رو فروختیم، ماشین من شد ماشین خونه. که منم بدون راننده نمیخوامش زیاد. بجاش هر جا میرم با راننده در اختیارمه و نگرانی جای پارک هم ندارم. واسه مسیرایی هم که خودم میبرمش، اولویت با منه خلاصه توام همین کارو کن

اصلا یه جوری خوبه که قابل گفتن نیست، خیلی هیجان انگیزه
البته که هست ولی تخمه ژاپنی مثلا فقط از مغازه های ایرانی باید بخری که خوب گرونه. بعدم هر چی به مامان اینا می گم نخرن ابنجا هست، چون می دونن دوست دارم می خرن.
من حس مالکیتم خیلی زیاده و وحشتناکه. اگر مال منه فقط مال منه البته که بنده خدا همسر همش می گه این ماشینم مال خودته ولی خوب ....

پیشاگ شنبه 16 اسفند 1399 ساعت 08:34

ماشین زیر پام رو فروختم و برات ماشین خریدم
خیلییی خوب بود
بسته هم که برات رسیده و حسابیییی خوشحالی
نوش جونت تخمه ها .
امیدوارم زوده زود کارمند رسمی بشی و همه اون مزایا شاملت بشه

بیچاره رو روزگارش رو سیاه کرده بودما، دیگه احساس کردم واقعا شاید نارحت بشه کوتاه اومدم
ممنون عزیزمهربونممممم
فعلا که خبر ندادن خبرشون

نسترن شنبه 16 اسفند 1399 ساعت 06:10 http://second-house.blogfa.com/

نوش جووونتون
دست عزیزان درد نکنه خدا براتون حفظ شون کنه
ماشین نو مبااارک چرخش براتون بچرخه و کلییییییییی جاهای خوب خوب باهاش برید
امیدوارم امتحانت رو هم قبول شی و تمام مزایاش هم برات اجرا بشه
چه خوووب 500یورو برای بچه؟؟؟
تو ایران حق اولاد 181 هزاااار تومنه پول یه بسته پوشک هم نمیشه و باید قبلش 720روز حق بیمه داشته باشی تا شامل حالت بشه

فدات بشم عزیزممممم. واقعا زحمت می کشن
ممنونم، ایشالا کسایی هم که ندارن اونی که می خوان رو بخرن.
آره اینجایی که من کار می کنم لامصب مزایای خیلی زیادی داره.
حق اولاد عادی اینجا که توسط دولت ماهیانه پرداخت می شه اگر اشتباه نکنم ۲۶۰ یورو هست.واقعا اینی که می گی هزینه دو روز بچه هم نیست

ماری جمعه 15 اسفند 1399 ساعت 02:27 http://maral-memories.blogfa.com/

نوش جونت باشه همه ی چیزای خوشمزه ای که رسیده دستت ....
" تن تن"؟؟؟؟؟!!!! وای چه باحال .....

آخ ماری می دونی دیگه چه کیفی می ده گرفتن بسته؟
همسر عاشق کتابهای تن تن هستش. اینا هم باز چاپ کتابهای قبل از انقلاب و خیلی خوبن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد