پنج شنبه نوشت

ساعت چهار و ربعه

بی صبرانه منتظرم این ۴۵ دقیقه هم بگذره و تمام

البته که باید حمام هم برم و طبق معمول همیشه غمم گرفته

هفته پیش همسر می خواست یه هدست بخره برای خودش. من اشتراک آمازون پرایم رو دارم و هزینه حمل ازم نمی گیرن برای همین همیشه از حساب من سفارش می دیم همه چی رو. منم دیدم تنور داغه گفتم اگر اونو می خوای بخری باید برای منم یه دستگاه چس فیل پزی بخری  قشنگ مشغول خفت گیری بودما. همسر بنده خدا هم یکم سعی کرد از زیرش در بره که دید بی فایده اس و قبول کرد. 

امروز هم اومده رسیده ولی نمی دونم واقعا می تونیم بریم بگیریمش یا نه. آخه من حتماااااا باید امروز برم موهامو بشورم دیگه چون اگر نشورم سر درد می گیرم. می خوام یکم برم موهامو خرد کنم که راحت تر بشم. حالا تصمیم گرفتم ولی کی برم خدا می دونه.

شنبه ناهار جاتون خالی همبرگر خوردیم که زیاد اومد گوشتش و گذاشتم یخچال که دوباره بخوریم‌. اما همسر مجبور شد بره دفتر این چند روز و منم اشتباه کردم و نزاشتمش فریزر. امروز که با هزار ذوق و شوق اومدیم بخوریمش دیدم ای وای خراب شده گوشتش. حالا ساعت چنده؟ یازده و نیم و من ساعت ۱۲ تا ۱ وقت ناهاریمه. دیگه با استفاده از مدیریت بحران  و پس از کلی نق زدن ماکارونی آماده کردم‌. البته مایه ماکارونی آماده داشتیم و این شد که ۱۲ ماکارونی گوگولی با ته دیگ نون آماده بود. 

پست هم بلاخره بسته رو دوشنبه تحویل مامان اینا داد و ما رو بسیار خوشحال نمود. فسقل هم از همه لباسهاش خیلی خوشش اومد و خدا رو شکر کوچیک نشده بودند. البته خوب واقعا لب مرز بودن دیگه. فک کنم نهایت بتونه چند ماه بپوشه.بازم خدا رو شکر که تونستم برسونم به دستش. 

فعلا همینا دیگه. همچنان ۳۲ دقیقه مونده تا تموم شد کار روزانه.‌خدایاااااا کمک

نظرات 9 + ارسال نظر
خانمـــی چهارشنبه 13 اسفند 1399 ساعت 07:45 http://dar-masire-zendegi.blogfa.com/

کجاااای دختر خوب حالت خوووبه؟؟؟

عزیزممممم خوبم. ممنون ازت
ساعت کاریم که بهم می ریزه خیلی خسته می شم و پست گذاشتن سخت میشه. خوب باشی دوستم

قلب من بدون نقاب پنج‌شنبه 16 بهمن 1399 ساعت 08:58

خرید ها مبارکتون باشه عزیزم
روزت هم با تاخیر مبارک باشه ویرگول جانم

ممنون عزیزمممم
روز شما هم مبارک با تاخیر
من اصلا یادم رفت تبریک بگم شرمنده

غ ز ل دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 14:06

من هنوز دارم فکر میکنم چطور نیم ساعته ته دیگ خوشگل درست کردی
دستگاهت هم مبارکه
وای کاش من جای فسقلتون بودم اون همه هدیه
میشه خاله منم بشی؟

دیگه ما اینیم دیگه
ممنون عزیزم البته داستان داشت این دستگاه
نخیر خاله شما نمی شه بسم اما خاله ماهک می شم با کمال میل

فرزانه یکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت 17:55 http://khaterateroozane4579.blogfa.com

به به دستگاه چس فیل پزی مبارک ویرگول جان
افرین به تو که خوب خفت گیری کردی

ممنونم البته داستان داشت باید بیام بگم
بله بنده حقیر خفت گیر قهاری هستم

لاندا یکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت 10:00

مدیریت بحرانتو عشق است
چس فیل پز عالیه. با قابلمه نمیشد درست کرد؟
مامان من اوستا شده تو این کار از بس واسه بچه های بتا درست می کنه.

ببخشید دیر شد تا جواب بدم
قربون شما چرا با قابلمه که استاد هم هستم اتفاقا فقط با دستگاه اصلا لازم نیست روغن بریزی و من اینو خیلی دوست داشتم

نسترن یکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت 07:39 http://second-house.blogfa.com/

ماکارانی بهترین غذاسهم خوشمزه اس، هم سریع آماده میشه و با سالاد و ترشی هم خیلیییییییییییی میچسبه

الهی شکر بسته رسیده
دستگاهتون خوبه؟؟؟

مخصوصا اگر مایه ماکارونی اماده باشه که هیچی دیگه وای با سالاد که عالیه
ما بچه بودیم مامانم یکم کره هم می نداخت توش وای نگم دیگه از طعمش

پیشاگ شنبه 4 بهمن 1399 ساعت 06:57

چس فیل پزی آخه
آی خوشبحال فیل
منم از اون مدلاش که شبیه بند و بساط پشمک سازای قدیمیه خیلی خوشم میاد گوگولیه به نظرم
چه حیف شد همبرگرا . مدیر کی بودی مادرررررررر
خوشبحال فسقلی . مبارکشون باشه


چس فیل پزی خوبه چون روغن نمی خواد و با هوای داغ درست می شن.
اخ انقدر دلم سوخت برای همبرگرا که نگووووووو
ممنون عزیزم

محدثه جمعه 3 بهمن 1399 ساعت 19:43

ویرگول جان چرا مو شستن برات ستمه؟ من اگر ابکوشت تو یخچال خراب بشه خوشحالم میشم... چیه اخه همسر دوس داره، بوی ابکوشت میگیره خونه

چون من هزار ماشالا موهای بلند و خیلی پری دارم و شستن و خشک کردنشون خیلی زحمت داره. علاوه بر اون من از خیسی متنفرم و تحمل اینکه موهام خیس بمونه واقعا غیر قابل تصوره
ای بدجنس

سارا پنج‌شنبه 2 بهمن 1399 ساعت 19:20 Http://15azar59.blogsky.com

چس فیل پزی
خدایا از دستت ویرگول
....
من خودمو موهامو اینبار کوتاه کردم و نگم که چه گندی زدم بهش اما خب چون موهای من فر هست همچین بدک هم نشد یعنی کل ورثه آق بزرگو که دیدن موهامو فکر کردن مدل لیر کوتاه کردم در حالیکه خودم میدونم چه خرابکاری کردم
روزگارت خوش

ببخشید دیر شد تا جواب بدم
بله چنین تنبلی هستم بنده
ایول با موهای فر گند کار کمتر معلوم میشه
سلامت باشی و خوشحال عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد