شنبه ۱۰ فوریه

تیتروار می نویسم تا بتونم بیشتر بگم


قراره آدل توی مرداد ماه تو آلمان کنسرت بزاره، پیش ثبت نام کردیم تا بتونیم بلیط کنسرتش رو بخریم. موقعی که باز شد خرید، دیدم قیمتش ۴۱۹ یورو هستش، نفری. جنگه مگه؟ با پول بلیط هواپیما و هتل می رسه به ۲۰۰۰ یورو ناقابل. خیلی شیک روی ضربدر بالای صفحه زدم و ادامه کارم رو انجام دادم.

امروز از سر کنجکاوی بلیط کنسرت معین تو تورونتو رو نگاه کردم ۴۱۰ یورو. نه واقعااااااا؟؟؟؟؟؟ چرا آخه؟ 

دم شجریان گرم که هنوز قیمت کنسرت هاش واقع گرایانه ست.


- این هفته اعلام شد رسما که من از اول مارچ به کار جدید منتقل می شم اما حکمش دیرتر زده می شه چون اون آقا هنوز رسما پست رو ترک نکرده. البته الان مرخصی مریضیه و پروسه رو هوا مونده. باورم نمیشه در مورد حقوق صحبت نکردم. ولی انقدر با تمام وجود می خوام از کاری فعلی برم و انقدر این کار جدید رو می خوام که هیچ حرفی از حقوق نزدم‌. البته با توجه به اینکه پست مدیریتی هستش همه امیدم اینه که حقوقم رو خودشون ببرن بالا. الهی سپرده دستت.


- از اول ماه نصف روز کار الانم رو می کنم، نصف روز کار جدید رو. به تیم اعلام کردم و از دوشنبه چلنج ها شروع شده. من سابقه مدیریتی ندارم و یکم برام چالش برانگیزه. اولیش دوشنبه با مریض شدن یکی از بچه های تیم شروع شد، سریع جایگزین کردمش. بعد یکی دیگه می خواست مرخصی بگیره،...... وحشتناک ترینش همین برنامه شیفت هست که باید حتماااااا یه جوری چیده بشه حداقل دو نفر حضور داشته باشن. از استرس دو سه شب نخوابیدم. دیروز دو بار وسط روز رفتم خوابیدم. داشتم تلف می شدم. 


- دیشب رفتیم پیش دوست جان، تولد همسرش چهارشنبه بود و ما دیشب رفتیم کادوش رو بدیم. رفتیم رستوران چهارتایی. کادوش گیلاس دبلیو ام اف بود (دو سری شش تایی)، عاشق این برنده. شب خیلی خوبی بود، کلی حرف زدیم و خندیدیم. خدا اینا رو برای ما نگه داره.


- فکر کنم نگفتم اینجا اما خرید گوشی های نو رو کنسل کردیم. دیدیم گوشی هامون خیلی هم اوکی هست چرا بیخودی بخریم.


- امروز رفتم ناخن هام رو درست کنم، زود رسیدم داشتم با گوشیم ور می رفتم یه دفعه دیدم پشتش باد کرده و داره باز میشه. خیلی ناراحت شدم‌. هیچی دیگه با اصرار همسر گوشی جدید رو دوباره سفارش دادم‌. اما همسر با همین گوشی خودش می مونه.


- فردا باید درخواست ویزاهای دوبی رو بزنم. ویزاها رو بگیرم رفتنمون برام دیگه واقعی واقعی می شه. خدا کمک کنه این مرحله هم بره جلو. واقعا ظرفیت هیچ استرسی رو ندارم، لب مرزم.


- افتادم رو دور درست و به اندازه خوردن و خدا رو شکرررررر دارم کم می کنم. بایدددددد کم کنم، خانوم مدیر باید خوش هیکل باشه اخه  باید یه بار برای همیشه این کار رو بکنم و تامام


- خیلیییی چیزاها تو ذهنمه ولی انگار یه سری ابر جلوشون رو گرفتن، فکر کنم مال نخوابیدن باشه. فعلا برای شکستن یخ دیر نوشتن اینو داشته باشید تا زود بیام. بوس بهتون

نظرات 12 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 3 اسفند 1402 ساعت 23:03 http://Ttab.blogsky

خوبی دوستم؟آقاهه اذیتت نمیکنه؟ازمرخصیش برگشت؟

سلام عزیزممم
هنوز نیومده، ۱۱ مارچ میاد
منم از اول مارچ شروع می کنم کار رو امید بخدا

غ ز ل یکشنبه 29 بهمن 1402 ساعت 08:57 https://life-time.blogsky.com/

فرفری جانم من اینجا کامنت دادم اومده؟

اره عزیزدلم
ببخشید دیر شد تا جواب بدم

ماری شنبه 28 بهمن 1402 ساعت 00:41

سلام بعد مدتهاعزیزم . چقدر تو نوشتن تنبلم ... فکر کنم نوشتن منم یخ بسته بود چند ماهی
برات کلی آرزوی خوب دارم بابت پست جدید و ویزا و مسافرت و همه چی !!!

سلام ماری جونم
اره دختر خیلییییی وقته ننوشتی
ممنون ازت عزیزمممم

غ ز ل پنج‌شنبه 26 بهمن 1402 ساعت 12:57 https://life-time.blogsky.com/

ویرگول قشنگم
ویرگول قشنگم
(به سبک پورنگ)
پوزیشن جدید رو تبریک میگم ladyboss

پستای مدیریتی کلا به حاطر مسئولیت زیادش خیلی سنگینند
ولی تو خیلی زود توش جا میفتی

عاقا من بمیرم باید یک بار کنسرت معین رو برم به خاطر نوستالژی بودنش
ولی عاشق اینم که برم کنسرت شادمهر و سوگند
ماه عاشق سوگند هستش

ماه قبل همسر خواست ببره کنسرت قربانی ها اما بچه زیر ۸ سال اجازه ورود نداشت

تو و دوست جون بمونید برای هم

گوشی نو مبارک

ویزاها رو گرفتی؟

آخ گفتی. من باید بیفتم رو دور ورزش.شکم جان وضعش بد شده

عزیزییییییی تو

امیدوارم بتونم واقعا از پسش برمیام، تمام سعیم رو می کنم

واقعا به نظرم هممون یه بار هم که شده باید بریم کنسرت معین ای جونم فسقلی خانوم
فکر کنم کنسرت قربانی ها یه کم برای بچه سنگین باشه، نه؟

ممنون عزیزم دوست خوب نعمته بخدا

ممنون، گوشی رو خیلی دوست می دارم می شناسی دیگه منو، عاشق چیزای لاکچری ام من

اره وای غزل مردم و زنده شدم. ولی خدا رو شکر خیلی راحت و سریع انجام شد. خودمم کاراشو کردم و خیالم راحت بود.

من از ورزش متنفرم همون پیاده روی می کنم و کم غذا می خورم.

صبا پنج‌شنبه 26 بهمن 1402 ساعت 03:55 https://gharetanhaei.blog.ir/

کنسرت معین ۴۱۰ یورو؟ کجای سالن؟ ردیف اول آیا؟

ادل برام ۴۱۹ یورو قابل درک هست ولی معین باید قیمتش نصف باشه! چه خبره دیگه کنسرت هم نمیشه رفت.
اینجا الان با ۲۵۰ دلار بشه صندلی خوب تو کنسرت های ایرانی پیدا کرد. البته نه ردیفهای اول

من کنسرت تیلور رو دوست داشتم بگیرم. ساعت ۱۰ قرار بود سایت باز بشه. ساعت ۱۰:۳۰ همه چیز sold out شده بود جارو هم کشیده بودن کف سایت رو

پست جدید هم مبارک باشه. با کلی آرزوی موفقیت و آرامش

اون جلوها بود، حالا نه ردیف اول، ولی خیلییییی گرون بود خدایی

ادل رو اگر لازم نبود هتل و پرواز بگیریم شاید می شد بریم ولی واقعا یه دفعه ۲۰۰۰ یورو هزینه کنی برای یه کنسرت خیلی زیاده.
همونو می ریم یه مسافرت کنار دریا

والا ما کنسرت شجریان ردیف ۷ بودیم نفری ۱۵۰ یورو دادیم.
تیلور خیلی کنسرتهاش زود فروش می ره بلیطش، نمی دونم چند هست قیمتش ولی طرفدار زیاد داره

ممنون ازت

ملی چهارشنبه 25 بهمن 1402 ساعت 15:34

مبارکه ارتقای شغلیت ویرگول جون... اولاش قطعا سخته ولی یواش یواش برات تبدیل میشه به یه تجربه خوب ...پس الکی استرس به خودت وارد نکن.

ممنون ازت ملی جونم
امیدوارم همینطور باشه

سارا چهارشنبه 25 بهمن 1402 ساعت 10:49 https://15azar59.blogsky.com

سلام گل گلی من
من کنسرت رفتن را دوست ندارم فقط یه سری کنسرت ها مثل علیرضا قربانی و شجریان را دوست دارم و صد البته از ادل خیلییییی خوشم میاد و دوست دارم برم یه روزگاری کنسرتش را بهم حس خوانندگی هایده را میده
.
گوشی نو مبارک خانم زیبا اصلا دیدی وقتی حرف از نو کردن یه وسیله میشه حالا نه به همین زودی هم ها انگار به گوش اونها میرسه زودتر خراب میشن و سوپرایز میکنن ادم را
.
خانم مدیر لدفن یه مرخصی طولانی به همراه یه حقوق تپل مپل به این کارمند بینوا عنایت کنید بره یه کم ارازلی کنه دلش شادشه

سلام به روی ماهت عزیزمممم

من عاشششششققققق کنسرت های شجریانم، اصلا لامصب دوای روح و جانه. انقدر دوست داریم که تصمیم گرفتیم این دفعه دو روز پشت هم بریم کنسرتش

ممنون عزیزم، ایشالا امروز میاد می رسه. آره خاک تو سرا اصلا انگار معطل همین بودن

وای سارا من از اون ادمهای خشک مقرراتی هستم، حالا امیدوارم دهن اینا رو سرویس نکنم جونممممم حقوق شما رو به سبکه پاورچین هر روز می برم بالا، اصلا نصف هفته هم نمی خواد بیشتر کار کنی. (امیدوارم حداقل حقوق خودمم بره بالا )

فاطمه سه‌شنبه 24 بهمن 1402 ساعت 16:43 http://Ttab.blogsky

سلام عزیزم.ایشالله که توکارات موفق میشی،مدیرشدن به سختیاش می ارزه یابهتره بگم ایشالله که بیارزه.
چون من دورانی که کارشناس بودموازدوران مدیریتم بیشتردوست دارم.گوشی نومبارک.گوشی قبلی فهمیدبهش برخوردخودشو ترکوند‌
ایشالله باگوشی جدیدخبرای خوش بسیاربشنوی

ممنون عزیزم
واقعا امیدوارم، استرس کار الانم واقعا داغونم کرده، البته برای من که مسئولیت پذیرم و رو کیفیت کار حساس اینطوریه والا همکار دارم که کل روز هیچ کاری نمی کنه بی وجدان و هیچ کسی هم نیست بهش بگه چرا. اینکه که فرار رو برقرار ترجیح می دم.
دقیقا همینه، لامصب تا حرف گوشی جدید اومد ترکید. منصرف شده بودما ولی دستم رو گذاشت تو پوست گردو نامرد
ممنون ازت مهربونم

لیمو سه‌شنبه 24 بهمن 1402 ساعت 09:06 https://lemonn.blogsky.com

حیف از دست رفتن کنسرت ادل. کاش بلیت هاش ارزونتر بود.

واقعااااا حیف، خیلی دلم می خواست برم.
ببین در حد ۸۰ یورو هم داشتا ولی اون ته ته سالن که دیگه اصلا خواننده رو نمی بینی. من اینطوری نمی پسندم حقیقتا. این شد که دیدیم نریم سنگین تره

مرضیه سه‌شنبه 24 بهمن 1402 ساعت 07:29 http://Fear-hope.blogsky.com

خیلی پست خوبی بود، یه جور هیجان شیرین و نشاط و شوق و انگیزه تو پستهات هست با چاشنی امید به آینده
امیدوارم تو کار جدید و با پست مدیریتی جدید حسابی بتونی خودت رو نشون بدی که مطمینم میتونی.
به نظر همه چی تو مسیر درست میاد. این کاهش وزن هم واقعا عالیه، یه جور حس دوست داشتن خودت رو نشون میده و اهمیت به بدن و سلامتیت. موفق باشی عزیز مهربون

خوب پس خدا رو شکر استرسهام توی پست معلوم نمی شه چون خوب حقیقتا کل روز تو هول و ولام مخصوصا با کار فعلیم. حالا امیدم به کار جدیده تا خدا چی بخواد
ممنون از لطفت عزیزممم
می دونی هیچ چیزی رو مطلقا تو رژیم غذاییم تغییر ندادم الا کم خوردن رو. و اینکه ناهارها الان دو هفته ست حداقل سه روزی که سرکارم رو ماهی می خورم (گریل شده) با مقدار خیلی کم سبزیجات. امیدوارم بتونم به این روند ادامه بدم.
امیدوارم همه آرزوهای قشنگت صد برابر برگرده به خودت و خانواده فوق العاده ات عزیزم

جدى چرا اینقدر قیمت بلیت کنسرت بالا هست ، منم اینجا براى گوگوش که دو هفته شاید سه هفته قبل بود و شنیدر حدود ٢٣٠٠تا٢٦٠٠ درهم بوده
چون قیمت بلیت هم نداشتم خدایی خیلی تعجب کردم
به سلامتى و دلخوش خانمى امیدوارم که بهترین ها رو خدا حلوى پات بزاره براى کار جدیدت
ان شالله کارهاى سفرتون هم به خوبی انجام میشه
واى تصورت کردم یک عدد خانم مدیر با کت و دامن با هیکل مانکنى با کفش پاشنه بلند به به خوش به حال کارمندات

اره واقعا گرونه، بعدم می دونی خوب کنسرت خوبه آدم اون جلو باشه، ته سالن که نتونی خواننده رو ببینی فایده نداره که اصلا.
همون از تلویزیون می بینیم خواهر راحتره
ممنون ازت عزیزم، به دعای خیر تو ایشالا
ای جانم کت و دامن تا حالا نپوشیدم ولی باید خوب بشم باهاش

آتشی برنگ آسمان یکشنبه 22 بهمن 1402 ساعت 15:37 https://atashibrangaseman.blogsky.com

خیلی برات خوشحالم
ببین
خیللللللی هااااا

انقدر که دوست داشتنی و مهربون و ماهی
الهی که خداااااا هزار برابرش رو بخودت برگردونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد