سال نو با تاخیر زیاد مبارک

سلاممممم به همگی

سال نو مبارک

امیدوارم امسال یکی از بهترین سالهای عمر هممون باشه


از دفعه آخری که نوشتم و غر زدم قرار بود بیام و یه پست شاد بزارم مثلا، حال شاد که یعنی غر نزنم تو اون پست فقط 

هر روز می گم بیام بنویسم و اخرش هیچی، اما خوب می دونید که همتون رو با قدرت دنبال می کنم

الانم اومدم کنترل پزشکی سالیانه محل کارم، ویزیت پرستار انجام شد (فشار خون و نوار قلب،...) و الان منتظر ویزیت پزشکم


این مدت که ننوشتم یه سفر رفتیم لندن. یعنی از ژانویه برنامه ریزی کرده بودیم که برای سفر به لندن تو عید. همون موقع بلیط هواپیما رو گرفتیم و هتل رو هم رزرو کردیم که همونجا پرداخت کنیم. یکشنبه آخرین روز اسفند رفتیم و سال رو تو اتاق هتلمون تحویل کردیم با شیرینی هایی که همون روز ناهار تو رستوران ایرانی بهمون داده بودند. 

از لندن بخوام بگم براتون عالیییییی بود. یه شهر تمیز و دوست داشتنی. با انسانهایی فوق العاده مودب و دوست داشتنی. من در واقع چیزی رو که بهش می گن British Manner رو به چشم دیدم. احساس خیلی دلپذیری بهت می دادن واقعا. من فوق العاده رو مودب و آداب دان بودن آدمها حساسم متاسفانه و خوب بعد از دبی واقعا فکر نمی کردم جایی انقدر رفتار پرسنل در هر مکانی به چشم بیاد. 

اون چند روز، دو سه تا موزه رفتیم، کلی از این اتوبوس قرمزهای دو طبقه سوار شدیم و یه عالمه راه رفتیم تو شهر. 

یه شب هم با پسر کوچیکه استاد که ساکن لندنه و دوست دخترش شام رفتیم بیرون. در واقع اولین برخورد ما با هم بدون حضور استاد بود که نگم چقدر مهربون و دوست داشتنی بود این پسر. دوست دخترش هم فوق العاده ناز و دوست داشتنی بود. البته که همسر چند باری دیده بودتش و فقط من تو این سه سال نشده بود ببینمش دوست دخترش رو. 

در کل سفر خوبی بود و نا گفته نمونه که اولین باری بود که در زمان سال تحویل ما سفر بودیم.‌


دو بار هم پیش استاد رفتیم تو این چند وقت و قراره فردا به همراهی دو تا پسرهاش تولد سورپرایزی بگیریم براش. البته فعلا به تفاهم نرسیدیم که کی می ره فرودگاه دنبال پسر کوچیکه و کی استاد رو میاره رستوران. ولی دیگه فردا باید نهاییش کنیم. لباسم هم می دونم چی می خوام بپوشم و کفش رو هم سرپاشنش رو عوض کردم. موهام رو با دستگاه بابلیس حالت دارم کردم و خلاصه بی صبرانه منتظرم فردا ساعت هشت شب بشه. 

کادو هم برای استاد از Jo Malone که عاشقشه خریدیم. 


دکتر اومد، من برم تا بعد  


پی نوشت: ما همیشه فیلم می بینیم آخر هفته ها مخصوصا یکشنبه ها، ولی هفته پیش بعد از مدتها گفتیم یه سریال کوتاه ببینیم و The Undoing رو دیدیم. بهتون توصیه می کنم که ببینید حتمااااااا. 

کوتاهه و شش قسمت بیشتر نیست ولی خیلی سریال جذابیه