پرواز

سلام بچه ها جان

دو کامنت تایید نشده هنوز هست که با عرض شرمندگی زود تایید می کنمشون

ما الان اومدیم فرودگاه. ایشالا امشب دیگه می تونم مامان اینا رو ببینم. 

دلم پیشتونه. لطفا خیلییییییی مواظب خودتون باشید تو این وضعیت و امیدوارم ما هم بتونیم این ۸ روز رو به سلامتی سپری کنیم و مشکلی خدایی نکرده پیش نیاد. واقعا سفر رفتن حتی با وجود واکسن ترسناکه. اما واقعا بعد دو سال من باید خانواده ام رو ببینم. نمی خوام زبونم لال بعدا پشیمون بشم. توکل به خدا

دیشب برادرشوهر جان هم پیغام داد که وقتی برگشتین می خوام یه چند روزی بیام پیشتون که کلا بهم ریختمون. چرا خودش تنها میاد و خانومش نمیاد مساله اصلیه و اینکه با وجود دورکاری و اسباب کشی واقعا وجود مهمون خیلی سخت و وحشتناک خواهد بود. در مورد اینکه دقیقا کی میاد هم فقط گفته وقتی ما از سفر برگشتیم اما در مورد برگشتش هیچی نگفته. 

اولش خیلی عصبانی شدم خدایی ولی بعدش گفتم می سپرم به خدا. فعلا که اتفاقی نیفتاده پس من برای چی غصه بخورم.

لطفا برامون دعا کنید که این سفر بهمون خوش بگذره و در سلامت کامل برگردیم. دوستتون دارم.

بازگشت به کار

اقا بیاید همه دور هم گریه کنیم

امروز بعد از یکماه و خورده ایی برگشتم سرکار. کل این مدت رو مرخصی استعلاحی بودم البته غیر از یه هفته اش رو که مرخصی بودم خودم.

الانم درد دارم زیاد ولی خوب به روی خودمون نمیاریم و کار می کنیم.

فردا وقت تست عصب دست دارم که خیلیییی دردناک و وحشتناک برای من. دفعه پیش غش کردم‌. من رو سوزن کلا حساسم. حالا شما فکر کن برای این تست سوزنهای به چه بلندی رو فرو می کنن تو عصب دست تا نوار عصب بگیرن. خدا خودش بخیر بگذرونه واقعا. به سرکار گفتم و مدیرم خیلی خوب برخورد کرد خدا رو شکرررررر. گفت سلامتیت از همه چی مهمتره. برو انجام بده و بیا. 

بچه ها جان میشه خواهش کنم اگر اطلاعاتی در مورد دبی دارید بهم بگید؟ هر چی که فکر می کنید کمک می کنه تا سفر بهتر و خاطرانگیزتری داشته باشیم. یا نکاتی که به نظرتون مفید میاد. باورم نمیشه بعد از دو سال می خوام خانواده ام رو ببینم. خواهری و فسقل هم میان. فقط برادرجانم نمی تونه بیاد. همش دعا می کنم کرونا یکم آروم بگیره تا ما بتونیم همدیگرو ببینیم‌. دو سال خیلی زمان زیادیه خدایی. فسقلی رو سه سالش بود دیدم الان پنج سال و نیمشه و هنوز ندیدمش.

الهی که خدا خانواده هاتون رو بهتون ببخشه و سلامت نگهداره. 


گفتم رژیم می خوام بگیرم؟ شروع کردم از دوشنبه و الان در حال مرگم از گشنگی. دیگه منو شناختین دیگه ویرگول شکمو معرف حضورتون هست. ولی باید حداقل ۵ کیلو کم کنم تا زمان سفر وگرنه که آبروم می ره. نمی تونم یه ویرگول خیکی تحویل خانواده بدم بعد دو سال. 


خوابم میاد. بعد این همه مدت کار کردن سخته یکم. برم فعلا دوباره زودی میام‌. آخر هفته خوبی داشته باشین عزیزای دل.