ماجراهای من و غذا

داره برف میاد، حسابی هم داره میاد

امروز خونه ایم چون مجبوریم سه شنبه بخاطر همسر و چهارشنبه و پنج شنبه بخاطر من بریم دفتر

شنبه مهمون داشتیم و امروز قراره باقیمونده کالباس و ژامبونهای اونشب رو بخوریم

به همسر می گم تو این هوا باید لوبیا می خوردیما، بعد خودم می گم یا عدسی و یه دفعه دوباره خودم می گم آخه عدسی که غذا نمی شه، می شه به عنوان یه پیش غذای گرم خوردش نه غذای اصلی.

همسر بهم می گه تو هیچ رقمه با عدسی دوست نمی شی.

واقعا تو ذهنم جا نمی افته که عدسی می تونه غذای اصلی باشه، شایدم دلیلش اینه که هیچ وقت خونه مامان اینا نمی خوردیمش و خودمم تا حالا نپختمش. تازه من به زور با لوبیا دوست شدم دیگه عدسی رو نمی تونم بپزیم واقعا. 

هیچ وقت غذاهای اینطوری برای من تو وعده ناهار تعریف نمی شن. نمی دونم چرا

نظرات 7 + ارسال نظر
غ‌زل پنج‌شنبه 9 آذر 1402 ساعت 12:26 https://life-time.blogsky.com/

حالا منم میگم با حلیم دوست دارم ولی اصلا خودم اون مدلی نمی پزم
یادم نمیاد بار آخر کی حلیم عدس خوردم
در عوض عاشق حلیمم

وای غزل منم عاشقققققق حلیمم، اصلا دلم خواست، رفت تو برنامه صبحانه شنبه صبح با بربری خانگی ویرگول پز، پیشاپیش جات خالی

نگار چهارشنبه 8 آذر 1402 ساعت 05:12

همه شون خوبند. حیف که همسر من خوشش نمیاد و من هم حال ندارم واسه دو نفر دو مدل غذا بپزم.
برف هم مبارک دلت گرم

سخته خدایی برای دو نفر خدایی دو تا غذای جدا بپزی
ممنون عزیزمممممم

نسترن سه‌شنبه 7 آذر 1402 ساعت 13:44 http://second-house.blogfa.com/

غزل عاشقتم
تو شهر غزل اینا حلیم و عدسی رو باهم میخورن، البته مدلش هم کمی فرق میکنه
من لوبیا رو بیشتر از عدسی دوست دارم

ویرگول جات خالی یه همکار دارم در هفته حداقل سه روز ناهار عدسی میخوره بیا تورو باهاش دوست کنم

وای مرسی نسترن از روشنگری که انجام دادی
ولی از نظر من ظلم خداییش به حلیم این کار
می بینم تفاهم داریم با هم. لوبیا خیلی خوبه خدایی مخصوصا با کره
یا خدا خو چراااااا؟ این شد غذا آخه؟؟؟

فاطمه سه‌شنبه 7 آذر 1402 ساعت 10:54 http://Ttab.blogsky

سلام عزیزم.به نظرمنم غذانیست.همچنین آش رشته هم مخصوصا برای وعده ظهرغذانمیباشد.
حالابراشب لوبیا یه چیزی
خوش به حالتون برف.بروپشت شیشه بشین وهی باریدن برفوتماشاکن.بیرون رفتن تواین هوا .مخصوصابرای کار،ستمه

آخ قربونت که لپ مطلب رو گفتی
آش رشته رو هم ما عصرونه می خوریم یا همون تهش جای شام
باز خدا رو شکر تو هوای خوب تنفس می کنی، دل من خونه برای تهران و شهرهایی که هواشون کثیفه.
خدایی خونه ما که جادش مثل چالوس واقعا با برف سخته و ترسناک می شه در عین زیبایی محض

لیمو سه‌شنبه 7 آذر 1402 ساعت 09:34 https://lemonn.blogsky.com

عدسی من رو میبره به روزهای سرد مدرسه و دانشگاه و اون گرمای دلپذیرش که میپیچه تو جون آدم خوراک لوبیا با قارچ رو خیلی خیلی دوست دارم اما عدسی رو نمیشه خط زد

ای جونم
من هیچ خاطریی ندارم متاسفانه باهاش
وای چه شیکین ما تهش به لوبیا کره می زنیم و با باگت تازه می خوریم

قره بالا دوشنبه 6 آذر 1402 ساعت 21:23 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

عدسی عشق منه، نفس منع، جیگر منه
مخصوصا با بربری داغ

عوضش از لوبیا خوشم نمیاد

بیا اومدی و نسازیا
لازم بود در این دیار غربت بربری داغ رو به روم بیاری؟؟؟
چرا تفاهم نداریم با هم

غ ز ل دوشنبه 6 آذر 1402 ساعت 17:07 https://myego.blog.ir/

من با حلیم دوسش دارم

چی رو؟ عدسی رو با حلیم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد