بعد از مرخصی

خوب ما جمعه غروب بود که رسیدیم 

همه چی خوب بود و حالا یه پست جدا می زارم و همه چی رو می نویسم فقط الان مشکل اینجاست که مریض شدم

دقیقا همین امروز صبح که از خواب بیدار شدم گلوم درد می کرد، البته که همون نصفه شب تو خواب حس گلو درد داشتم. خدا بخیر کنه اون دفعه که این حس رو داشتم کرونا گرفته بودم. 

به تیم لیدرمون مسیج زدم که من مریضم و نمیام، باید برم دکتر.

امروز یه عالمه برنامه داشتیم که محبور شدیم همرو کنسل کنیم.

امیدوارم فردا دکتر باشه تا راحت بتونم برم، حوصله دربه دری ندارم. بدتر از اون همسر دندونش شکسته و فردا باید بره بکشه اونو و خوب منم حتما باید همراهش برم. 

دلم ماکارونی می خواد، یه ماکارونی چربی و چیلی با ته دیگ نون لواش.

نظرات 6 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 18 مهر 1402 ساعت 12:12 http://Ttab.blogsky

سلام.ایشالله تاحالاخوب شده باشی دوستم.
توسف شایدزیادبه خودت نرسیدی وخوب نخوابیدی که بدنت ضعیف شده

گلو دردم هنوز خیلی بده و اصلا جون ندارم تا تکون می خورم خیس عرق می شم
کم خوابی که اره، نمی زاشتن بخوابیم اصلا
ولی خوب از دختردایی جان گرفتم. معلمه و از قرار همه مریض شدن تو مدرسه شون. البته بنده خدا نمی دونست و روز آخری که ما داشتیم برمی گشتیم تازه علائم خودش بروز کرده بود. فدای سرش به با هم بودنش می ارزید

Negar سه‌شنبه 18 مهر 1402 ساعت 03:36 https://zanekhoshbakht.blogsky.com/

ای واای چرا این مریضی اینجوریه؟ من همه اش دارم باقلوا می خورم و هوس کره عسل و مربا می کنم!
ایشالا زودتر خوب خوب بشی.
سفر هر دومون مریضی در پی داشته...

دکتر به من گفت می تونه کرونا باشه که البته دیگه هیچ فرقی با سرماخوردگی یا آنفولانزا نداره و داروهاش هم خاص نیست.
عسل فکر کنم خیلی خوب باشه، مخصوصا برای گلو. دلت نخواد من همین الان کره و عسل و نون لواش خوردم.
ممنون گلم، تو هم همینطور
واقعا، دو روز سفر نمی تونیم بریم راحت

سارا دوشنبه 17 مهر 1402 ساعت 19:54 http://15azar59.blogsky.com

الهی عزیزم
دیگه الان یه طوری شده ادم مریضی بعد از سفر یا حتی حین سفر را باید توی لیست بزاره لعنتی تمومم نمیشه
امیدوارم زود حالت بهتر بشه دوست خیلی قشنگ من

شده قسمتی از پروسه سفر اصلا انگار
ممنونمممممم مهربونم

غ ز ل دوشنبه 17 مهر 1402 ساعت 18:29 https://myego.blog.ir/

بلا دور باشه دوستم
الان چطوری؟
دکتر رفتی؟

ممنون غزل جانم
آره رفتم، گفت می تونه کرونا باشه که دیگه تست هم نمی کنن حتی.
الان گلوم خیلی بهتره ولی کلا گلو دردش خیلی زیاد و بده

اى امان ازین مریضى
منم کم کم دارم خوب میشم الان فکر کنم شش روز شده در گیرم
کرونا هم مثل همون انفلانزا شده دیگه
ان شالله که زودى سالم و سلامت میشی

واقعااااااا امان از این مریضی
خیلی بده، یه گلو درد ساده زندگی ادم رو فلج می کنه
خوشحالم بهتری
منم الان اومدم دکتر
ممنون ازت

لیلی یکشنبه 16 مهر 1402 ساعت 22:11 http://Leiligermany.blogsky.com

چرا باید همیشه آخر سفر به مریضی خراب بشه

انقدررکه بی تربیته این مریضی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد