یه کمی از همه ور

الان تو جلسه ساختمونم. جلسه برای ساعت ۶ عصر بود، معمولا تو پارکینگ جمع می شدیم اما چون اولین جلسه با آژانس جدید بود و هوا گرم هم هست، این شد که گفتیم بیان تو حیاط ما. برای جلسه لقمه های کوچولو کشک بادمجون اماده کردم. با بتونه (یه جور نونهای دراز باریک مثل چوب کبریت که ایتالیایی هستند در واقع) و بادوم های با پوست که مامان اینا برامون اورده بودند از ایران. نوشیدنی هم از همه جور گذاشتیم با آب.

اینم یه عکس کوچولو 


الان دارن صحبت می کنن و خوراکی نوش جان می کنن، چون فقط ۸ تا صندلی بود من این پشت روی بانکه حصیریمون نشستم و دارم می نویسم


این هفته جمعه قرار بود استاد و پسرش و دوست دختر پسرش بیان که ظهر جمعه خبر دادن که دوست دخترش کرونا گرفته و نمیان. خدا شاهده از خوشحالی تا حد مرگ رفتم. انقدر ذوق کردم که نگوووووو. خدا پدرش رو براش نگهداره. البته طبق معمول من اندازه یه هیئت غذا پخته بودم ولی فدای یه تار موی خودم و همسر جانم. 


هفته دیگه هم به سلامتی و میمنت و بی حرف پیش راهی می شیم به مدت یه هفته. سه شنبه صبح می ریم و سه شنبه شب بعد برمی گردیم. پستش رو هم به زودی می زارم. 


بلاخره و با وجود دارو تقریبا بعد از دو هفته می تونم بخوابم و نگممممم که چقدر خوبه. واقعا نخوابیدن خیلییی سخته. بنده خدا کسایی که مشکل دارند واقعا. 


سرکار هم از هفته پیش دوباره شروع کردم که خدا رو شکر خوب پیش رفته تا الان و بدون وجود اون پسره، همکار رو مخ، خیلی خیلی همه چی بهتره و قشنگتره. این هفته جمعه هم هممون دعوتیم خونه رئیسمون به صرف باربکیو، به همراه همسر و بچه ها. بلاخره تونستم همسر رو گول بزنم بیاد اونم با وجود نی نی سرپرستمون. به هوای نی نی داره میاد نامرد، نه من.


اوه من برم، جلسه داره تموم می شه.  

نظرات 7 + ارسال نظر
روزگاری من چهارشنبه 21 تیر 1402 ساعت 06:46 http://Remember-14.blogfa.com

منم دست به غذام خوبه

عالیه دیگه

نگار شنبه 27 خرداد 1402 ساعت 22:41 https://zanekhoshbakht.blogsky.com/

هی خانوم کجا کجا؟ بابا دلم کشک و بادمجون خواست.
درک می کنم که با این خبر از خوشحالی تا سرحد مرگ رفتن یعنی چی.
خوش باشی همیشه.

تو هم عین خودمیا، دلت زود خوراکی می خواد
واقعا یک خبر بهشتی بود
ممنون عزیزمممم

غ ز ل چهارشنبه 24 خرداد 1402 ساعت 21:32 https://myego.blog.ir/

منم خوشحال میشم مهمونی کنسل بشه اما قبل از اینکه اندازه یه هییت غذا بپزم

سفر خوش بگذره

ویرگول باورت میشه اون خونه جدیده ده بار اعلام جلسه کردن ولی کسی شرکت نمیکنه
ما قرار بود امسال بریم ولی فعلا منتفی به نظر میاد با این وضع

کنسل کنه بقیه اش مهم نیست
ممنون عزیزممممم

یا خدا اینجا شرکت نکنی، تصمیمها با اکثریت گرفته میشه و حق اعتراض هم نداری

فاطمه چهارشنبه 24 خرداد 1402 ساعت 11:16 http://Ttab.blogsky

سلام ببین مکه اوناکشک بادومجونم میخورن؟براشون عجیب نبود؟کشک دارن اونامگه؟بعدنقش بادوم چی بود؟
عکس ازاین ریزترنداشتی؟
چه سعادتی که مهمونی ،مهمونی روکنسل کنه،بعدآدم خودش بشینه غذاهای مجلسی روبخوره.دست راستت رو سر ما.
ایشالله دیگه خوب بخوابی وتوکارت آرامش داشته باشی

اینجا مردم خیلی استقبال می کنند از غذای جدید.
بعدم براشون توضیح می دم همیشه که مواد تشکیل دهنده اش چیه. کشک اینجا تو مغازه های ایرانی پیدا می شه و من خودم از اونجا می خرم همیشه. مثلا فسنجون و قورمه سبزی رو خیلیییی دوست دارند معمولا. کلا خیلی مثبت رفتار می شه نسبت به غذاهای جدید.
می خواستم خیلی جا نگیره عکس
خوب ببین سر میز چیزهای کوچولو مختلف می زاری که در حین صحبت بخورند.
به اینجور خوراکی ها می گن "Amuse-bouche" و کلا به چیزهایی کوچیک و لقمه ایی که قبل از پیش غذا خورده میشه می گن، که حالا می تونه زیتون باشه یا لقمه های کوچیک، آجیل، ......
واقعااااا سعادتی بودا، خدا بخواد برای همه
ممنون ازت مهربونم

سارا سه‌شنبه 23 خرداد 1402 ساعت 20:36 http://15azar59.blogsky.com

سلام بر ویرگول جونم
آیا شما میدانستید من از سینه چاکان و طرفداران کشک بادمجان و حلیم بادمجان هستم
به قول ما شیرازیا : یَککک چی کُمینی (شکمو) هستما
آیا انجایی که میروید جزایر هاوایی ای قناری ای چیزی هست

سلام به روی ماهت
ای وای دلت نخواد حالا سارا جانم؟؟ ببخشید دیگه خوشمزه هم شده بود خدا رو شکر جات خالی
جواب رو در پست بعدی بیابید

نسترن سه‌شنبه 23 خرداد 1402 ساعت 13:53 http://second-house.blogfa.com/

اووووف چه کدبانویی به به

امیدوارم به سلامت برید و برگردید و کلییییی بهتون خوش بگذره

شرمنده می کنی خانوم
ممنون ازت مهربونم

لیمو سه‌شنبه 23 خرداد 1402 ساعت 07:00 https://lemonn.blogsky.com/

کاش منم توی جلسه ساختمونتون بودم.
+ وای چه حس خوبی که مهمون زنگ بزنه بگه نمیاد..

خیلی هم خوش می اومدی (فعل رو داشتی )

واییییی نگم برات حسی بسیار ناب و بهشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد