هوای گریه با من است

این روزا که می رم اینستاگرام فقط کارم شده گریه. دست خودم نیست. وقتی نوشته های مردم رو می خونم بغض می شن توی گلوم و اشکهام گوله گوله می ریزه پایین.

دیدید حتما دیگه، یه موجی راه افتاده که جملهایی می نویسن با شروع "برای"..... و نگم که چقدررررررر دلم می سوزه و جیگرم آتیش می گیره که چند روزه دارم می خونم و حتی یکیشون تکراری نیست. 

اونجا نیستم ولی دلم باهاتونه، سعی می کنم اینجا صداتون باشم.  می دونم که کمه، می دونم ولی چیکار کنم که دستم کوتاهه. 

خدا فقط پشت و پناه مظلومینمون باشه، جوانامون که نه تنها زندگی نکردن که حالا هم دارن پر پر می شن.

کاشیکی خدا صدامون رو بشنوه

نظرات 10 + ارسال نظر
نسترن چهارشنبه 6 مهر 1401 ساعت 08:17 http://second-house.blogfa.com/

کاش....

کاش و شد کاش

آتشی برنگ اسمان دوشنبه 4 مهر 1401 ساعت 18:51

ته جهنم گیر افتادیم
نه صدایی ب ما میرسه نه دستی ب کمکمون میاد
ی دور باطل از چرخه ای ک برای ما اسم گذاشتن زندگی

بخدا که درست می گی و همون ته جهنمه اونجا
خدا کمکمون کنه و به فریاد برسه

فرزانه دوشنبه 4 مهر 1401 ساعت 08:14 http://khaterateroozane4579.blogfa.com

فرق عدل را شکافت تیغ های زهرتان
سنگ میزند به ما آسمان شهرتان
بوی مرگ میدهد کوچه های شهرتان
وقت شام آخر است وقت جام زهرتان

لیمو دوشنبه 4 مهر 1401 ساعت 07:19 https://lemonn.blogsky.com/

حجم زیادی از غم داره متلاشیمون میکنه، کاش یه روز خوب بیاد...

ای کاش

لاندا دوشنبه 4 مهر 1401 ساعت 06:57

من 3 روزه که حتی یک ساعت هم نت نداشتم. از هیچی خبر ندارم.
اینترنتمون یه جوری اینترانته! فقط داخلی! حس می کنم تو شعب ابی طالب گیر افتادم!

اون شعب ای طالب یه امیدی بود باز بهش
مردم ایران که هیچی به هیچی

ماری دوشنبه 4 مهر 1401 ساعت 03:37

تنها امیدم درحال حاضر اینه که
خدایی باشه...

که ای کاش یه کاری کنه و فریاد رسی بفرسته

سلام یکشنبه 3 مهر 1401 ساعت 19:11

امیدوارم زود تر یه انفاق خوب برات بیفته

برای هممون امیدوارم

Joy یکشنبه 3 مهر 1401 ساعت 18:26 http://joy.blogsky.com

الان هم نت قطعه فقط بلاگ اسکای بازه.....

می دونم

. یکشنبه 3 مهر 1401 ساعت 17:04

ما که به اینستا، واتساپ، تلگرام دسترسی نداریم. گوگل هم یه ساعت هست، یه ساعت باز نمیشه.
فکر کنم خارج از کشور هستید.

بله
می دونم، خیلیییی سخته

. یکشنبه 3 مهر 1401 ساعت 17:02

حیوون

فرشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد