زمستون خدا سرده

سلام به روی ماهتون

بگم چند بار اومدم بنویسم و حتی صفحه رو باز کردم و دوباره بستم باورتون نمیشه

نمی دونم نوشتنم نمیاد اصلااااااا، هوا هم سرددددددده که فک کنم مزید بر علت شده و بخش نوشتن مغزم یخ زده انگار

همتون رو می خوندما البته و سعی کردم کامنت هم بزارم

تازه وبلاگ خانمی رو هم گم کرده بودم که تازه دیشب دیدم خدا رو شکر کامنت گذاشته با آدرس وبلاگش. دختر جان واقعاااااااا نگرانت شده بودم.

داره برامون مهمون میاد، دختردایی همسر که عین خواهر می مونه برام و کلی ذوق مرگیم. جمعه ظهر میان و سه شنبه شب می رن. 

داریم تدارک اومدن اونا رو می بینیم و سرمون شلوغه. از اون ور کریسمس هم هست و باید یه عالمه کادو خرید. آخ آخ همین الان یادم افتاد کادوی فسقلی دوست جان رو نخریدم.  

امروز هم باید پیراشکی درست کنم برای ناهار روز جمعه که از فرودگاه میایم. البته الویه و میرزا قاسمی هم هست. شب هم که شام کریسمس رکلت داریم که فکر کنم بدونید چیه دیگه اگر نه که بگید عکس و توضیحاتش رو بزارم. 

خونه کامل شده خدا رو شکررررررر. فقط خوب آیینه های تو اتاق رو نزدیم هنوز و آیینه گرد بالای میز ناهارخوری رو هم نگرفتیم هنوز. دیروز همسر چراغهای کف حیاط رو هم نصب کرد که کلی دلبر شد. 

پاشم برم نون صبحانه رو هم آماده کنم خمیرش رو. انگار همسرخان خیال بیدار شدن نداره.

عکسها رو امروز تو یه پست رمزی می زارم حتمااا

نظرات 7 + ارسال نظر
غ‌زل سه‌شنبه 7 دی 1400 ساعت 11:52 https://myego.blog.ir/

با حال خوبم سلاااام
چقدرل خوبه مهمونی که دوستش داری اونم تو خونه ای کع کامل شده و کلی زحمتشو کشیدید

سلام به روی ماهت عزیزمممممم
وای اره این مهمونهامون رو عاشقشونم، عالین، پر از انرژی و مهربون
اره واقعا کیفیش تو خونه جدید چند برابر بود

فاطمه چهارشنبه 1 دی 1400 ساعت 01:45 http://Ttab.blogsky.com

سلام مبارک باشه همه چی،خداروشکرمهمون داری وسرت گرمه.خوش بگذره

سلام فاطمه جانم
ممنونم عزیزممممم
آره خیلی خوبه که میان مخصوصا که دو ساله ندیدیم همرو
ممنون ازت
مواظب خودت و تو دلیت و جوجه خانوم باش

parinaz سه‌شنبه 30 آذر 1400 ساعت 09:58 http://parinaz95.blogfa.com

به به چه شور و حالی از این پست میباااااره.
غذاهای مورد علاقه من
هرچه زودتر عکس ها رو بذار لطفا

ممنون پریناز مهربونم
پست رو گذاشتم ولی نمی دونم چرا نمایش نمی ده
فکر کنم عکسها سنگینن حالا باید دوباره اپلود کنم و پست کنم

فرزانه سه‌شنبه 30 آذر 1400 ساعت 08:04 http://khaterateroozane4579.blogfa.com/

سلام عزیزم
خدا رو شکر که به سلامتی کارهای خونه سر و سامون گرفت
تعطیلات کریسمس خوش بگذره
کلا حال و هوای وبلاگ نویسی انگار برای هممون کم رنگ شده . اکثرا مدتیه خیلی کم می نویسند . شاید علتش همین حال و هوای زمستونی باشه

سلام به روی ماهت
وای آره واقعاااااا خدا رو شکر
ممنونم امیدوارم بتونم میزبان خوبی باشم برای مهمونهان
فکر کنم یخ زدیم هممون

میترا دوشنبه 29 آذر 1400 ساعت 12:57

بازم مبارکهههه عزیزم
اخ که مهمون توی خونه جدید چه حالی میده
کلی خوش بگذرهههههههههه

ممنون میترا جان
خیلی خوشحالم که دارن میان
امیدوارم بتدنیم یه تجدید قوای حسابی بکنیم با این دیدار

نسترن دوشنبه 29 آذر 1400 ساعت 09:29 http://second-house.blogfa.com/

به به ویرگول جونیییی
ازین طرفا دلمون تنگ شده بود خواهر
خوبی؟
مبارک باشهههه
ما بی صبرانه منتظر عکسیم
قدم اولین مهمونهاتون پر از خیر و برکت باشه براتون

قربون دلتون نسترن جونم
با سیزده روز تعطیلی پیش رو عالیم
والا عکسها رو اپلود کردم اما نمایش نمی ده فکر کنم زیادی سنگینن باید دوباره پست کنم.
ممنونم مهربونم

خانمـــی دوشنبه 29 آذر 1400 ساعت 07:11 http://dar-masire-zendegi1.blogfa.com/

سلام ویرگول مهربونم
خوشحالم که انگاری بهتری ... انشاالله بهتون خوش بگذره در کنار مهمونات
مرسی که به یادم بودی

سلام عزیزم
باید بهتر بود، چاره ایی نیست
ممنونم خانومی، ادمهای بی نهایت مهربون و دوست داشتنیه هستند حتما خوش می گذره حسابی
انقدر ترسیدم که نگوووووووو
گفتم شاید همسرت پیدا کرده وبلاگ رو که بستی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد