پست با لپ تاپ

سلاممممممم

دارم با لپ تاپ کارم پست می زارم چه کیفی می ده خدایی. البته من یه چند سالی میشه تایپ فارسی نکردم اینه که دارم جون می دم تا تایپ کنم  اما خوب کیف می ده 


جونم براتون بگه که اقا ما سبز نشدیم که نشدیم. اینطوری شد که تصمیم گرفتم مقصد رو به رم تغییر بدم. به پسر استاد هم پیغام دادم و گفتم که تصمیمم رو عوض کردم. راستش می ترسیدم صبر کنم و هی بلیط گرونتر بشه. این شد که بلیط هواپیما رو خریدم. همین الان به نسبت هفته پیش کلی رفته روی بلیطا، خدا رو شکر که خریدم.


اقا نشد با لپ تاپ ادامه بدم سختمه خیلی چون حروف فارسی رو نمی بینم هی اشتباه تایپ می کنم و هی باید درست کنم اصلا اعصابم نمی کشه  به ما نیومده راحت پست بزاریم، همون با موبایل می نویسم.

بله داشتم می گفتم بلیط هواپیما خریده شد و هتل هم رزرو شده. بی صبرانه منتظرم تا ۲۰ تیر بیاد. (مسافرتمون چند روز بعد از تولده)


برای روز تولد سه تا دوستامون رو دعوت کردم. سه تا زوج که دو تاشون هم فسقلی دارند یکی سه ساله و یکی چهارساله. باید برای اونا هم کادو کوچولو بخرم که سرگرم بشن. غذا هم قراره  کوکو سبزی، کتلت، پیراشکی گوشت، دلمه و بشقاب ژامبون و پنیر، سالاد و ماست موسیر باشه. پیش غذا هم میشه فینگرفودهای   پنیر و گوجه و یه چیزی که اینجا بهش می گن تپناد زیتون (یه چیزیه که بخوام بگم مثل دَلار می مونه بافتش و می زنن روی نون و می خورن خیلی خوشمزه اس).دیگه بادوم زمینی و بادوم هندی و چیس و این جور چیزا رو هم می زارم. کم نیست به نظرتون آیا؟ شیفت کاریم هم اون هفته ۱۱ صبح تا ۸ شبه.‌البته پنج شنبه که تولده رو اجازه گرفتم و شش تعطیل می شم. خوبیش اینه که صبح ها وقت دارم کارم رو بکنم. 

پیراشکی رو از قبل آماده می کنم و می زارم تو فریزر که یخ بزنه. چون می خوام تو سرخ کن سرخ کنم بهتره یخ زده باشه وگرنه خمیرش می چسبه به توریه سرخ کن. دلمه رو هم از قبل آماده می کنم، دلمه فلفل دلمه ایی منتها از این دلمه مینیاتوری ها. غذا رو اینطوری در نظر گرفتم که بتونن بزارن تو بشقاب و راحت بخورن چون ۸ نفریم (بدون بچه ها) و اینطوری لازم نیست پشت میز بشینن. 


اهان کیک رو هم سفارش دادم امروز. همون روز صبح احتمالا که می رم ژامبون و اینا بخرم اون رو تحویل می گیرم. بدبختی اینجاست ماشین هم ندارم لامصب. باید به دوست همسر بگم که همسر رو بکشونتش دفتر که من بتونم کارام رو بکنم. 


نوشیدنی هم که همجوره هست فقط باید آب میوه و نوشابه بگیرم. وای خدااااا کاش ماشین داشتم. بزنم خودمو بکشم با این تصمیمی که گرفتما. 

آقا در حین اه و ناله یادم افتاد خوب می تونم تاکسی بگیرم  والا این دیگه انقدر ضجه و مویه نداشت که. به سلامتی این مشکل هم حل شد 

نظرات 15 + ارسال نظر
ف پنج‌شنبه 28 مرداد 1400 ساعت 09:18 https://nikanlink.com/?ref=5222

خسته نباشید. خاطرات جالبی بود

ممنونم

فاطمه پنج‌شنبه 10 تیر 1400 ساعت 06:32 http://Ttab.blogsky.com

سلام خواهر بامحبت خوبی؟اتفاق جدیدنیفتاده برامون تعریف کنی؟

سلام به روی ماهت
چرا اتفاقاااااا
دارم پست می نویسم
قربون محبتت برم

لاندا پنج‌شنبه 3 تیر 1400 ساعت 16:51

به به چه با برنامه. از یه ماه پیش حتی کیک رو هم سفارش دادی. آفرین واقعا.
ایشالا همه چی عالی برگزار بشه.
هوس پیراشکی گوشت هم کردم. میشه دستورشو بذاری؟

به به مامان کوچولو
من بدون برنامه ربزی می میرم
چیز خاصی نیست ولی چشم می زارم دستورش رو حتما
فسقلک رو ببوس عزیزم

آرزو دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت 21:17 http://arezoo127.blogfa.com

سلام عزیزم
اولین پستیه که ازت میخونم
به به رم چه عالی برای ماه عسل میرید؟ پروفایل پیدا نکردم که یه بیوگرافی ازت بخونم چندسالته عزیزم؟
چقدرم تدارک دیدی برای تولد به مهمونی خودمون نگاه کردم خجالت کشیدم

سلام به روی ماهت
خوش امیدی عزیزم
ماه عسل که خیلی دوره چهارده سال ازدواج کردیم عزیزم. رم ایشالا هدیه تولد چهل سالگی آقای همسر هست.
من امسال خدا بخواد۳۸ ساله می شم عزیزم.‌
وای این چه حرفیه کدبانویی شما

نسترن دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت 15:59 http://second-house.blogfa.com/

افریییین بر کدبانوی عزیز
خداییش خیلیم خوبه کجا کمهکاش منم بودم مثلا
تولد همسر پیشاپیش مبااارک

وای خدااااا اگر می شد بیای چقدر خوب می شدا
ممنونم عزیزمممممم

پیشاگ دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت 10:24

از دست تو ویرگول
اره یه قیافه خیلی ملوسو خاصی داره خیلیم دوسداشتنیه عین خودت

وای خدا رو شکر حداقل
آقا من انقدر در مورد بعضی از دوستان وبلاگی خورده تو ذوقم که نگم. نه که خدایی نکرده بگم خوب نبودنا، کلا با تصور من فرق می کردند

parinaz دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت 07:21 http://parinaz95.blogfa.com

وای منم هیجان زده شدم،هم برای 20 تیر هم برای روز تولد.
چی تو فکرته برای فسقلی ها؟
کاش عکس بذاری از خوراکی ها و بیشتر دلمون آب کنییی(خود آزاری دارم دست خودم نیست)

قربونت برم پریناز جونم
برای فسقلی ها فکر کنم پازل بگیرم که سرگرم بشن مخصوصا که یکیشون انگلیسی حرف می زنه و اون یکی فرانسوی
عزیزمی تو حتما اگر بشه چشم عکس می ندازم

فاطمه جمعه 28 خرداد 1400 ساعت 07:37 http://Ttab.blogsky.com

به نظرم که غذاهاحتی خیلی زیاده.افرین به شما
آخییی چقدرهمسرتونودوست دارید ازخیلی وقت توتدارک تولدشید
ایشالله کنارهم همیشه خوشبخت وسلامت باشید

ممنونم فاطمه جان
بلی همسر رو خیلی زیاد دوست داریم
ممنونم ازت خانومی، خدا شما رو هم برای همدیگه نگه داره

رها پنج‌شنبه 27 خرداد 1400 ساعت 20:42 http://golbargesepid.parsiblog.com

آخجون چه کیفی کردم اینقد زود تایید کردی کامنتمو
ووووووووی فسنجون گفتی و من غش من ضعف
خدای من
چه کردی با دلم
چه کردی!!!!!!!
اتفاقا امروز داشتم فک میکردم چرا برا تولدم به خودم فاز ندادم فسنجون بپزم بخورم یا حداقل میرزا قاسمی... چی بیشتر از اینا خوشحالم میکرد؟؟؟؟.... چی میتونس بیشتر روان شادم کنه؟؟؟؟....این چه ظلمی بود در حق خودم کردم ننگ بر من آی آی قلبم

ای جونم
می دونستم نقطه ضعفت فسنجونه
اقا خوب کیک که خوردی دیگه اونم با خامه
حالا زیادم دیر نشده که، فسنجون در هر حالتی و زمانی خوش اومده. پس بپز و حالش رو ببر

رها پنج‌شنبه 27 خرداد 1400 ساعت 19:27 http://golbargesepid.parsiblog.com

سلامون علیکوم بانو ویرگول
ووووووی از اینهمه چیز میز که گفتی دلم آب شد که
شما که بلیط رم رو خریدی به سلامتی یه بلیطم تا گرون نشده واسه من بگیر بیام دلم چیزای به به طوری میخاد روحم را شاد کن ای ویرگول
آی ام شیکمو

دیگه دیر شد دیگه گرون شد رفت بلیط
وای فک کن می سد بیای هی خوراکی بخوریم با هم
اینا رو ول کن با همفسنجون می خوردیم با ترب

پیشاگ پنج‌شنبه 27 خرداد 1400 ساعت 07:23

یا خدا دختر چه خبره ؟! غذاهات زیاده
ویرگول اینطوری برنامه میریزی و غذاهارو اینهمه مدل درست میکنی یاد یکی از اشناهامون میفتم حس میکنم کلا قیافتم شکل اونه

یا خدا کاش خوشگل باشه آشناتون حداقل

سارا چهارشنبه 26 خرداد 1400 ساعت 14:34 http://15azar59.blogsky.com

درودها برتو ای ویرگول (گفتم داری میری رم به روش ژولیوس سزار عرض ادب کنم)
خوش بگذرد به شما
تولد هم مبارک باشه هم خوش بگذره غذاها هم بنظرم کم نیست خیلی هم عالیه اگر من در دورستها بودم یا شما در نزدیک های ما حتماااا کیک تولد را خودم برات میپختم
ایشالو زودی یه اتول خوشکلی بخری دیگه یهو وسط زنجموره یادت نیاد تاکسی هم میتونه ببردت اینور اونور هییییچی اتول شخصی نمیشه

و بر تو نیز ای سارای جان ژولیوس سزار رو خوب اومدی
ممنون عزیزم
خوبه جدی؟ داشتم فکر می کردم کشک بادمجون هم درست کنم شاید
وای وای سارا اره بخدا، اومدم کیک های دلبرتو دیدم جیگرم کباب شد.‌عکس کیک همسر رو می زارم ببینی چقدر ساده اس و ۴۰ یورو شده.
ایشالاااااااا واقعا هیچی ماشین خود آدم نمیشه

غ ز ل چهارشنبه 26 خرداد 1400 ساعت 14:14

کم نیست این همه غذا؟
ان شالله بهتون خوش بگذره مهمونی
و سفرتون بسلامتی برید و عااااااالی باشه
یعنی کادوی تولد از این هیجان انگیزترم هست
ویرگول عاشق

عاشقتم که فرزی
من بودم از یک هفته قبل باید مرخصی میگرفتم

من کلا فوبیا کم بود غذا دارم. دستم به کم هم نمی ره. همسر می گه همیشه برای یه هیئت غذا می پزی تو
مرسی عزیزممممم، خدا کنه خوشش بیاد فقط
آقا من کلا عجولم یعنی کلا رو دور تندم و بعدم می دونی ما از بچگی تو خونمون مهمونی و پارتی زیاد بود چون سن مامان و بابام کم بود همش آخر هفته ها دوستاشون میومدن و بزن و برقص بود. اینه که من کلا از بچگی دیدم و کلا بعلاوه اون رو دور تند بودن خودم الان به نظر خیلی زبر و زرنگ میام

پیشاگ چهارشنبه 26 خرداد 1400 ساعت 12:00

پس بالاخره میرین پیش حمید
به سلامتی و تولد اقای همسر هم پیشاپیش مبارک باشه
وای وای چقددددد خوراکیای خوشمزه ای خوشبحال مهموناتون
ویرگول رنگ غذاهات بیشتر سبز و قرمز میشه به نظرم کنار ژامبونا پنیر چداری اسنکی چیزی بذار یکم رنگ غذاها شادتر بشه
امیدوارم کلییییی بهتون خوش بگذره

آره دیگه بریم گل روی حمید خان رو ببوسیم بیایم
چه نکته مهمی گفتی، حتما رعایت می کنم پیشاگ جان. حالا دارم به اضافه کردن کشک بادمجون هم فکر می کنم. ولی دو دلم هنوز
ممنونمممممم عریزممم

میترا سه‌شنبه 25 خرداد 1400 ساعت 17:09

به به چه خوراکی های خوشمزه ای
عااااقا ادرس بفرست ماهم بیابم تولد
انشالله به خوشی عزیزم
و حسابی همسر خوشش بیاددد
رم هم عالیه

قدمتون رو چشممممم کاش می شد همین شما دوستای وبلاگیم هم میومدید واقعا
ممنون ایشالا که واقعا خوشش بیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد