یه سوال دارم

آقا من تصمیم گرفتم لباس عروسیم و یه لباس شبی که هنوز تو ایران دارم رو بزارم برای فروش.

می دونم الان خیلی ها تو دیوار آگهی می دن. به غیر از اون جا، جایی دیگه ایی هست که بهم پیشنهاد بدید؟ 

لباس شبم قرمزه و مدلش یکم پفیه و بلند و لباس عروسم خیلی ساده اس و دکلته. نمی دونم واقعا اصلا چه قیمتی باید بزارم.

نظرات 9 + ارسال نظر
ملی دوشنبه 6 بهمن 1399 ساعت 09:37

سلام
نفروش ویرگول جون حیفه یادگاری نیگه دار خوووو

سلام به روی ماهت
آخه دو بار پوشیدمش دیگه، برای عقد و برای عروسی
دیگه گفتم بفروشم بره.

parinaz چهارشنبه 17 دی 1399 ساعت 08:41 http://parinaz95.blogfa.com

پیج های اینستاگرامی این چنینی هست و همینطور اپ کمدا
اینجا هم بذار محض کنجکاوی بنده

ممنون پریناز جان
کنجکاو کی بودی تو؟ حتما عکسش رو می زارم عزیزم اینجا هم

سارا سه‌شنبه 16 دی 1399 ساعت 10:56 Http://15azar59.blogsky.com

اپ دیوار واقعا برای اینکار خوب نیست بعد اینکه حتما باید بیان خونه ادم و پرو کنن و اینا هم بخاطر کرونا خب خطرناکه هم اینکه حتما باید دو سه نفر خانم توی خونه باشن تا خدایی نکرده خطر و مزاحمتی ایجاد نکنن خریدار ....من از اینکه لباس توی دیوار اگهی کردم خیلی پشیمون شدم چون خیلی مزاحم تلفنی برای خودم درست کردم ....و فروش هم نرفت تا اینکه دیگه بخشیدمشون کلا

راست می گی واقعا، به اینجاش فکر نکرده بودم که لباس رو پرو باید بکنن. فکر کنم فعلا دست نگه دارم پس
ممنون از کمکت

نسترن جمعه 12 دی 1399 ساعت 20:47 http://second-house.blogfa.com/

سلام عزیزم
من اپلیکیشن کمدا رو شنیدم که مختص لباسه ولی ازش استفاده نکردم میخوای امتحانش کن
الان با سه تومن اینا میشه لباس عروس معمولی خرید،یعنی برات بدوزن ولی اگر لباست برنده یه سرچی بزن

سلام به روی ماهت
ممنونم ازت
آره باید یه امتحانی بکنم

سمانه جمعه 12 دی 1399 ساعت 00:33

کمدا

ممنونم

غ ز ل پنج‌شنبه 11 دی 1399 ساعت 13:24 https://life-time.blogsky.com/

ای جان
ان شالله بسلامتی
والا اینقدر هر روز گرونتر شده الان ما که اینجاییم از قیمت خیلی چیزا بی خبریم :((
ولی خود دیوار رو ببین قیمتا چطوره
یک سری پیج هم تو ایستا این کار رو میکنند

ممنونم عزیزممممم
یه نگاهی کردم به دیوار، قیمتها واقعا برام قابل حضم نیست.
خدا فقط به مردم کمک کنه

الهام پنج‌شنبه 11 دی 1399 ساعت 08:17

سلام.
اپلیکیشن کمدا هم خیلی طرفدار داره این روزا

سلام الهام جان
ممنون ازت حتما چک می کنم

پیشاگ پنج‌شنبه 11 دی 1399 ساعت 06:42 http://bojboji.blogfa.com

ببین پیج کمدا هست تو اینستا
یه سری پیجا هم هست به اسم خرید و فروش لباس دست 2 که کلی توشون لباس عروس هم هست
قیمتا رو نمیدونم واقعا . اما تو دیوار میدونم که هر چی بذاری ازت ارزونتر اخرش برمیدارن پس یه 200 تومنی بیشتر در نظر داشته باش

مرسی پیشاگ نازم
قیمتها وحشتناکه و واقعا غیر واقعی

لاندا چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت 21:54

من اتفاقا دو سه ماه پیش لباس نامزدیم رو تو اپ کمدا گذاشتم، ولی خب چون الان هیچ کسی نه عروسی میره و نه جشنی چیزی میگیره، فروش نمیره. به لباسای دیگه هم سر میزدم. هیچ کدومشون فروش نمیرفتن فارغ از قیمتش. زمان مناسبی نیست به خاطر کرونا

راست می گی واقعا، کسی جایی نمی ره الان، به اینش فکر نکرده بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد